Sneeuwalarm

Ontvang gratis een sneeuwalarm per e-mail van jouw bestemming in aanloop naar je wintersport vakantie! De meldingen stoppen automatisch na je vakantie.

Al ruim 35 jaar partner van de Nederlandse Ski Vereniging! Dankzij a.s.r. verzekeringen, exclusief voor de Nederlandse Ski Vereniging, gaan tienduizenden leden al jaren met een gerust hart op vakantie.

Beginner Week 1

Welkom bij bij de eerste training van Sneeuwfit. Omdat alle oefeningen waarschijnlijk nieuw voor je gaan zijn, adviseren we je goed te kijken naar Steffen, zodat je weet hoe deze goed uitgevoerd moeten worden. Elke training is verdeeld in 4 blokken. We starten met een warming up, vervolgens komt de kracht training, uithoudingsvermogen en sluiten af met het trainen van je core stability.

Warming up

Oefening Herhaling Rust na de oefening
Over Head Squat 6x 10 seconden
Long Stance Split Squat 6x per been 10 sec
Lateral Squats 6x per been 10 seconden
Bear Crawl Lengte aanhouden in video -

Na de warming up hebben we 30 seconden pauze.

Kracht

Oefening Herhaling Rust na de oefening
Skater Squat 10seconden per been 20 seconden
Drop Squat 8x -

Tussen de kracht training en uithoudingsvermogen hebben we 60 seconden rust.

Uithoudingsvermogen

Oefening Herhaling Rust na de oefening
Isometric Squat 30 seconden 20 seconden
Shoulder Taps 20 seconden 20 seconden
Jump Squats 15 seconden -

Tussen uithoudingsvermogen en core stability hebben we 30 seconden pauze.

Core stability

Oefening Herhaling Rust na de oefening
Plank 30 seconden 10 seconden
Side Plank 15 seconden per kant 10 seconden
Glute Bridge 30 seconden -

Goed gedaan! Voor het beste resultaat train je 2 tot 3 keer in de week en is het dus verstandig dit programma te herhalen voordat je doorgaat naar het volgende niveau.