wie is er al eens op een vers gereden piste naar beneden gegaan ?? zalig !!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Arabba

wij logeerden in Arabba en de laatste stop was altijd PLAN BOé daarna moesten we nog één piste doen om ons hotel binnen te skien , rond 17u kwam de pistenbulli aan en daarna gingen we naar beneden , zalig op zo een vers gereden piste ,juist in de watte !!!

Maandagmorgen in Val Thorens:

https://www.instagram.com/p/BPZhg2-hDFS/

Click. Click. Peace

Als je 's morgens op tijd op pad bent, vind je ook vaak pistes die speciaal voor jou geprepareerd zijn.

Heb het hier elke ochtend in valtho.

Übung macht den meister!!!

Heb het de laatste keer 5 dagen geleden gedaan , zaaaalig!!! Zelf een simpel blauwe pist is reuze plezant als de ribbeltje er nog in staan. ???⛷⛷⛷

Schiheil ⛷🏂🎿

De eerste lift naar boven haal ik meestal niet ;) Laatste keer was vorig jaar in Oberjoch. Een fantastisch mooie niet al te stijle rode piste, met nog geen spoortje erop volle bak naar beneden geknald. Was met afstand de lekkerste afdaling van het jaar.

Jaar of 4 geleden, Sölden, 3 dagen gletsjers afgesloten geweest ivm wind en lawine gevaar, op dinsdag rond half 11 kwam ik uit de lift die voor de gletsjer express uitkomt, de liftbediende wenkte me met een armgebaar en wees naar de gletsjer dat hij open ging…de eerste gondel richting de gletsjer was voor mij alleen…de eerste gondel maar de top van de gletsjer was ook voor mij alleen…boven uitstappen en genieten dacht ik…de geribbelde en perfect geprepareerde piste had ik voor me eigen helemaal alleen!

Wat een gevoel is dat zeg! Dit was met recht de afdaling waar ik met heel veel plezier aan terugdenk!

Ik heb elke ochtend minstens het eerste uur vers geprepareerde en bijna lege pistes voor mezelf alleen, kwestie van vroeg opstaan! :-)

Bah. Die keihard opgevroren ochtendribbels.
Met tal van die irritante ijs-pingpongballetjes.

Nee. Geef mij maar poeder of slush bulten.

Daarentegen is er niks mis met een strakke piste. Maar niet het eerste uur. ?

Alberschwende 2016: omdat er per dag in het laag seizoen zo’n 4 mensen komen hadden we zelfs in de middag nog onbereden ribbels. Zalig. Ook al is het een laag, klein gebiedje en mag je er een kwartiertje in een eenzaam een-persoons liftje voor zitten.

*bericht bewerkt door moderator op 19 jan 2017 21:34

Ja, ooit in Alpach. Vers spoor van pistebully en dit was voor ons alleen dachten we. Bleek het spoor plots op te houden bij een boerderij waar hij ging lunchen en moesten we verder door ongeprepareerde piste. Maar wel genoten.

Plaats een reactie