Leren skiën in Aspen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Aspen

Beste leden

Ik ben een beginnende skiër met 2 jaar ervaring. Mijn techniek valt echter tegen, redelijk hard afremmen in bochten in plaats van wat vlotter doorskiën. Graag zou ik les nemen in Aspen, Wilrijk om mijn techniek doorheen het jaar aan te scherpen. Heeft iemand hier ervaring met skischolen of goede technische leraars in Antwerpen?

Alvast bedankt

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 27 jul 2020 17:52

Vragen naar Yoeri de Bondt voor les in Aspen👍

Haha, ik dacht dat vanwege de titel dat je naar Aspen, Colorado, wilde om te leren skiën.
Prachtig skigebied en hele goede instructie, maar niet bepaald de meest voordelige manier om te leren skiën.
🤣

*bericht bewerkt door Slim op 24 jul 2020 03:58

Haha, ik dacht dat vanwege de titel dat je naar Aspen, Colorado, wilde om te leren skiën.
Prachtig skigebied en hele goede instructie, maar niet bepaald de meest voordelige manier om te leren skiën.
🤣

Slim op 24 jul 2020 03:58

Dat is met zo iets als vertellen dat je op vakantie gaat naar Amerika. Maar dan gewoon bedoelt dat je een lang weekend in center Parks in Limburg zit toch?😅

🏂

Er ligt ook een Amerika in Drenthe. 😉

It is an amazing world

En vergeet je mondmasker blijkbaar niet!

Met al die Corona in de Alpen moeten we maar naar Aspen gaan 😄😄
Lekker dichtbij.
En voor les naar Jouri Bond de broer van James.
Spannend

Hebben er mensen (liefst positieve) ervaringen met een andere skileraar in Aspen Wilrijk buiten Yoeri De Bondt? Hij is namelijk niet beschikbaar op de momenten dat ik les zou kunnen nemen.

Phemie van den driessche
Tom van Bastelaer
Michel De Bondt
Ronny Anthonis

Plaats een reactie