Skischool Avoriaz

Dit onderwerp gaat over de bestemming Avoriaz

Goedemiddag,

5 maart gaan we met een familiegroepje naar Avoriaz. Onze zoon, dan 4,5 jaar (van begin september), willen we daar op een skischool laten leren skiën. Hij liep met de 9 maanden en stond op z’n tweede (dus) al op de skietjes (bij mama tussen de benen) en ook vorig jaar heeft hij in Winterberg een beetje kunnen oefenen tussen de benen van mama. Het lijkt er op dat hij het wel onder de knie zal krijgen, hij vindt het ook erg leuk (“Papaaa, wanneer gaan we nou eens skiën in de sneeheeeuw?!”), en nu zijn we dus op zoek naar een goede skischool voor wellicht 2,5 dag (korter/langer naarmate het hem bevalt). Iemand tips hiervoor of ervaringen in dat gebied (Portes Du Soleil)? En sowieso tips voor een pienter kereltje (zindelijk uiteraard, geeft goed aan wanneer en wat) dat het dus echt wel leuk vindt, maar wel altijd even flink moet wennen wanneer papa en mama hem bij iets nieuws achter laten (ervaring: school)? Alles is welkom, we zien wel wat we in zijn geval wel en niet gebruiken.

*bericht bewerkt door FBeer op 02 jan 2017 15:47

Wanneer de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!

Volgens mij staat er iets niet helemaal goed in je berichtje. Avoriaz ligt in Portes Du Soleil.
Ik weet wel dat middenin het dorp voor de kleintjes les gegeven wordt, alleen geen idee van de tijden etc.

Avoriaz ligt niet in Les Trois Vallées hé :)

Vorig jaar hebben we snowboardlessen genomen bij ESF in Avoriaz, wij waren daar heel tevreden van. De skileraar sprak Frans, wat voor ons geen probleem was, maar in het geval van jouw zoon lijkt mij dat misschien niet even handig.
Wij hebben 6 x 1/2 dag les genomen ( 09u - 11u30 )

Goeiendag dan, zijn we wakker?! Goed bezig, inderdaad wat door elkaar gehaald. Aangepast!

*bericht bewerkt door FBeer op 02 jan 2017 15:49

Wanneer de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!

Plaats een reactie