keuze gemaakt: Bramberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bramberg

@Evelien2 jammer want het is zo leuk, gaat echt super en vreselijk lachen onderweg. :)
Ik wil ip over 2 weken nog gaan, maar ja zie wel of het dan nog kan

Dienten Die Alte schule

Ik heb gehoord dat het voor dit seizoen over is qua rodelen helaas. Vond het jammer dat ze niet alleen tot middenstation deden.Tot daar was de sneeuw echt prima. Waarschijnlijk hebben ze er dan teweinig zich op tot hoever mensen gaan.

Ik heb een vraagje, hoe viel de skischool mee? Ik zie op hun website dat ze skiles aanbieden vanaf 3 jaar, maar dan al meteen 4u/dag wat me wel veel lijkt voor een 3jarige. Hoe is jullie ervaring hiermee? En hoe was de kinderopvang?

Beetje laat Eefken, maar hierbij alsnog mijn reactie.

4 uur per dag voor een 3 jarige vind ik ook veel maar ja elk kind is anders. Mijn dochter heeft tot aan 4 alleen in de ochtend les gehad. Je hebt twee skischolen (rode en blauwe) en wij hadden de rode. Qua les helemaal super en erg leuk met de kinderen maar dat zal bij de blauwe ook zo zijn. Wel leek mij het kinderland van de blauwe leuker. is ook veel groter. Onze dochter skiet al door het gebied dus dan let je op andere dingen. Kinderopvang doen wij nooit aan. Kids gaan ten alle tijden met ons mee ook toen ze kleiner waren (vanaf 1.5 jaar met de kids op wintersport) regelde wij dat onderling met mijn partner. Wij gingen dus niet altijd samen skiën.

ik ben helemaal verliefd op Bramberg! Ik ben al twee keer in de winter geweest en ook al eens in de zomer. Ik logeer dan in het wildkogelresort!

Is bramberg ook een leuk dorp met winkeltjes, restaurantjes en gezelligheid in het dorp?

Vlgs mij wel, zo te zien als ik daar aan het einde van de dag doorheen rijdt om te gaan rodelen ;)

Dienten Die Alte schule

Ik vind het nogal meevallen qua dorpje…

Je vind er geen autovrij centrumpje met restaurantjes en winkels aan een gezellig dorpspleintje … maar dat is mijn interpretatie van gezellig dorpje … .

Plaats een reactie