Korting skipas wegens gesloten pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Châtel

Van de liftmaatschappij in Châtel ontving ik bericht dat ze een korting van 25% geven, omdat komende week niet alle pistes open zullen zijn.

Ik heb de passen al betaald en krijg nu dus een deel terug. Erg netjes vind ik. Strikt genomen hadden ze dit niet hoeven doen.

Mogelijk willen ze hiermee voorkomen dat mensen helemaal annuleren?

Zijn er meer gebieden die dit soort acties ondernemen?

Ik geloof dat ze in de hele portes du soleil deze aanbiedingen hebben. Dagpas voor les gets morzine kost volgende week maar 25 euro…

Voor degenen die zich afvragen welke liften wel open zijn, dit komt van het Twitter kanaal van PDS:

null

Stay frosty

De afgelopen week steeds de volle mep betaald in de skijuwel.
Wrang, maar aan de andere kant zie ik ook hoe hard er gewerkt wordt om er iets van te maken.

Erg netjes van ze idd, zeker gezien de extra kosten die er gemaakt moeten worden om alles een beetje skibaar te krijgen!

Ik heb het wel vaker gehoord, niet alleen van PdS.
Alleen hebben de meeste de clausule dat ze alleen restitutie geven als je helemaal niet kunt skieën.
Een een babyhelling is makkelijk open te houden…

Rob

Ik heb enkele jaren geleden ook korting gekregen in Grand Massif vanwege slechte omstandigheden.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Afgelopen jaar met kerst naar Paradiski geweest (skipassen vooraf betaald) en toen kregen we 2 / 3 weken na thuiskomst een e-mail dat we x bedrag zouden terugkrijgen omdat maar …% van de pistes open waren.

Plaats een reactie