iemand transfer geneve chatel??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Châtel

Hallo, ik en twee vrienden zijn van plan om met het vliegtuig naar chatel tegaan. Zijn er misschien nog meer mensen die aankomen op 6 feb rond 1200 in geneve en die een transfer nodig hebben???

Heeft er iemand ervaring met de transfer mogenlijkheden, zie verder in het forum wel iets maar er worden verdere kosten niet genoemd hetgeen ik dit allemaal voor doe. Zo cheep maar makkelijk mogenlijk. Om meer tol terplaatsen over te houden ;)

hebben dit al 3 jaar gedaan taxi geregeld bij http://www.taxiservices.fr
goed en voordelig veel skiplezier

Ik ga met een vriendin vrijdag 18 februari naar hote Le Choucas in Chatel.Heeft iemand ervaringen met dit hotel of leuke weetjes en tips voor Chatel?
Ook wij zijn op zoek naar een transfer van Geneve naar Chatel zo goedkoop mogelijk.
Alle ervaringen meer dan welkom!

Zoon vliegt met easyjet naar geneve op dinsdag 28 febr en komt circa 19.30 aan in Geneve. Moet dan reizen naar Chatel. Wie nog meer? Anders een prijzige treinreis aar Aigle en vervolgens taxi. Ik ken 3 transfer bedrijven, oa professionaltransfers.com.

kan je niet nog steeds met de trein tot evian, en van daaruit met een bus?? ofzoiets?
meen me te herinneren dat dit vroeger kon, duurt lang maar is goedkoop

Plaats een reactie