Verblijf tips Colfosco en omgeving

Dit onderwerp gaat over de bestemming Colfosco

Uiteindelijk een keuze gemaakt. Wij gaan van 27 Jan t/m 3 februari naar Corvara. De keuze is gevallen op Garni Monti Pallidi. Midden in het centrum van Corvara mooie kamers en een schappelijke prijs. We hebben ook geinformeerd naar Garni Murfreid na een aantal tips op het forum. De baas vond de kamers aldaar nogal gedateerd. Ook het grote aanbod aan blauwe pistes boven Corvara maakte het extra aantrekkelijk.

Wie komen wij tegen in Corvara in die periode?

Robbert-010 op 26 sep 2017 16:06

Helaas. De week ervoor zitten wij in San Cassiano. Veel plezier! Gaat zeker weten goedkomen!

Aftellen maar!

Wij zitten die periode ook in Corvara :-) Al jaren bij Corvara Apartments helemaal aan het eind van het dorp. 50 meter lopen en de piste op.

@Robbert-010 Prima keuze, krijgen jullie geen spijt van. Nu het volgende belangrijke punt: de juiste lunch plekken bepalen! :-D

Leuk!! @hansvk misschien komen we elkaar nog wel tegen op de piste. Ik ben redelijk herkenbaar 😋

https://cdn.wintersport.nl/forum/19/f4d3d54de13f9f7dfd1bdd94...

In lunchtentjes en restaurantjes ga ik mij nu maar is verdiepen @HN65 😁😁

Je weet niet wat je niet weet.

@Robbert-010 Prima keuze, krijgen jullie geen spijt van. Nu het volgende belangrijke punt: de juiste lunch plekken bepalen! :-D

HN65 op 27 sep 2017 09:42

@Robbert-010 Prima keuze, krijgen jullie geen spijt van. Nu het volgende belangrijke punt: de juiste lunch plekken bepalen! :-D

HN65 op 27 sep 2017 09:42

HansvK, kun je me een linkje sturen over welk appartement precies je hier schrijft?

Ik heb met mijn vriendin een hotel in La Villa geboekt en gaan dit jaar ook voor het eerst naar de Dolomieten. Ik ben heel benieuwd! Nog bedankt voor alle tips in dit draadje! En iedereen alvast veel plezier komend seizoen!

Bergen + Sneeuw = ❤

In dit draadje worden veel goede tips uitgewisseld, maar ook in mijn topic had ik binnen een paar dagen 75 reacties, vol met goede tips over Alta Badia en Val Gardena. Misschien moeten we ook maar eens een groot Dolomieten topic starten, voor sneeuwcondities, meet-and-greets, tips voor tochten en lunchparels…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Leuk idee @Roy83!!
Ik zou zeggen gooi maar open dat topic!

Toen ik vanmorgen mijn ogen open deed gelijk maar even de webcams gecheckt of die voorspelde dump zich al heeft ingezet maar dat viel nog een beetje tegen.

Je weet niet wat je niet weet.

In dit draadje worden veel goede tips uitgewisseld, maar ook in mijn topic had ik binnen een paar dagen 75 reacties, vol met goede tips over Alta Badia en Val Gardena. Misschien moeten we ook maar eens een groot Dolomieten topic starten, voor sneeuwcondities, meet-and-greets, tips voor tochten en lunchparels…

Roy83 op 5 nov 2017 09:56

Lijkt me een goed plan. De pagina’s van afzonderlijke dorpen en gebieden van wintersporters zelf zijn prima, maar een apart draadje is ook handig!

*bericht bewerkt door Nelis op 05 nov 2017 11:12

Bergen + Sneeuw = ❤

Hmmz, eigenlijk stond Kronplatz soort van in de planning maar nu begint het toch ook wel weer te kriebelen om weer terug naar La Villa eo te gaan en van Kronplatz een dagje te maken. Bedankt weer ;)

HansvK, kun je me een linkje sturen over welk appartement precies je hier schrijft?

EMM op 5 nov 2017 09:31

Ik heb je een linkje gestuurd via pm.

Ik heb met mijn vriendin een hotel in La Villa geboekt en gaan dit jaar ook voor het eerst naar de Dolomieten. Ik ben heel benieuwd! Nog bedankt voor alle tips in dit draadje! En iedereen alvast veel plezier komend seizoen!

Nelis op 5 nov 2017 09:33

Ik kan je bijna garanderen dat het niet de laatste keer zal zijn ;-) Tip van de dag: ga met mooi weer een keer lunchen bij Rifugio Col Pradat, boven Colfosco. Mooiste uitzicht ter wereld.

Toen ik vanmorgen mijn ogen open deed gelijk maar even de webcams gecheckt of die voorspelde dump zich al heeft ingezet maar dat viel nog een beetje tegen.

Robbert-010 op 5 nov 2017 10:02

IN de Dolomieten begint het vandaag wat later op de dag. In de hoogste delen valt hier en daar al wat sneeuw.

…Ik kan je bijna garanderen dat het niet de laatste keer zal zijn 😉 Tip van de dag: ga met mooi weer een keer lunchen bij Rifugio Col Pradat, boven Colfosco. Mooiste uitzicht ter wereld…

Dat is op zich een eigen topic waardig, waar lunchen op welke afdaling. Ook La Crusc heeft al 3 top restaurants. Boven Corvara (maar niet de Col Alt self service) en San Cass ook een aantal toppers

Dus een draadje lunchtips Dolomieten, een draadje Leukste afdalingen Dolomieten, draadje Beste verblijftips Dolomieten… 😉

Bergen + Sneeuw = ❤

Colfosco kies je voor de rust. Prachtige ligging zeer goede hotels, rustig dorpje, mooie winkeltjes… Achter het dorp ligt het Edelweiss dal met blauwe, 1 rode en 1 zwarte piste. Op Col Pradat om 16:00u een aperitivi nemen met 1 van de mooiste zichten die ik kan voorstellen.
1 Maal geweest en verkocht… Dolomiti Superski is voor ons een jaarlijkse verslaving…

Plaats een reactie