punaise

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fieberbrunn

Waar kun je de punaise vinden?

Links bij de balie

Gang is alles

Dank voor je hulpzame input @Jesper
@margriet1983 deze vind je bovenaan de Reckmoos Nord en Sud lift. Eigenlijk niet te missen als je van Fieberbrunn richting Saalbach gaat :)

Of je bekijkt de recent gepubliceerde video van Roel over de nieuwe verbinding. Daar zegt hij het in het begin direct waar hij staat ;) Sterk staaltje camera werk ook als je mij vraagt :P

Je moet toch toegeven, het onderwerp en de vraag waren toch wel grappig cryptisch…

Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat de TS, net nieuw forumlid, een minnetje krijgt voor een vraag over een kenmerkend item in het gebied Fieberbrunn.
Vervolgens de grappige, maar verder niet inhoudelijke, reactie flink wordt geplust.
En bij de wel inhoudelijke reactie vervolgens de plus weer wordt weggemind…

Als je de Reckmoos Nord uitloopt, loop je er zo tegenaan.

null

Nu is mijn vraag eigenlijk… Waarom staat daar een grote punaise? :p Het is toch veel makkelijk om te zeggen ik sta bij de bergstations van Reckmoos Süd & Nord dan te zeggen ik sta bij de punaise. Die liften staan tenminste aangegeven :)

@EricH na je eerste dag in Fieberbrunn ken je “de punaise” wel, en dan is dat heel wat makkelijker als meeting point te gebruiken voor de non-liftnaam-freaks aka; de gemiddelde wintersporter, kan ik je vertellen ;-)

Volgens mij heeft het te maken met de oude slogan van Fieberbrunn en is het gewoon een marketing dingetje, die slogan was “das best versteckte Skigebied” en op een kaartje werd dat dan aangegeven met een punaise. Toch grappig, dat die punaise er vervolgens ook echt staat natuurlijk.

@franksplinter Ik wist niet dat het een marketingdingetje uit het verleden was, grappig.

Dat zag er altijd zo uit:

null

Mooi. En hij staat er dus ook echt.

Offtopic: de plussen en minnen hebben inmiddels een andere verhouding dan in mijn eerste post. Blijft soms een raar fenomeen.

Een andere slogan was altijd “Klasse statt Masse”. Maar dat lijkt me tegenwoordig een gepasseerd station nu de aansluiting met Saalbach er is :)

Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat de TS, net nieuw forumlid, een minnetje krijgt voor een vraag over een kenmerkend item in het gebied Fieberbrunn.
Vervolgens de grappige, maar verder niet inhoudelijke, reactie flink wordt geplust.
En bij de wel inhoudelijke reactie vervolgens de plus weer wordt weggemind…

Hessel op 16 feb 2016 09:04

zo te zien heeft je topic + reactie invloed gehad :P

Gang is alles

Inderdaad @Jesper maar nu slaat het weer een beetje door de andere kant op…

OT: waarom staat die punaise dan niet op de piste kaart ? Wel zo makkelijk denk ik dan…

null

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Ik kan me wel skikaartjes uit het verleden herinneren waar de punaise wel op stond, op de juiste plek ;)

Toch als men iets van de marketing ook daadwerkelijk realiseert. Zo weet ik dat in een reclame van de ING met Jan Mulder over de gepersonaliseerde bankpassen Jan een bankpas met mobielnummer liet zien. Als je dat nummer belde kreeg je ook daadwerkelijk Jan Mulder aan de telefoon! Overigens was dat meer een idee van hem zelf dan van de marketingafdeling ;)

Plaats een reactie