Verbinding Ski Amade

Dit onderwerp gaat over de bestemming Filzmoos

Ik en mijn vriendin overwegen een last minute naar FIlzmoos. Echter, ik zie dat het skigebied hier verre van interessant is, maar dat je skipas wel goed is voor het gehele Ski Amade gebied.

Kan ik aannemen dat ik vanuit Filzmoos 's ochtends na t ontbijt even 10 minuutjes de bus kan pakken om in Ski Amade te kunnen skieen? Ik kan hier maar moeilijk een antwoord op vinden.

Alvast dank!

Die fout heb ik eens gemaakt. Rekening ongeveer 30 min met de auto naar Zauchensee of Schladming. Met bus waarschijnlijk nog wat langer. Flachau in ongeveer 25 min.

May the ski force be with you !!

O is dat zo? Als ik naar de skikaart kijk dan lijkt t alsof Radstadt vlakbij ligt, en dat je dan in Salzburger Sportwelt bent met pistes te overvloede. Maar in dat Radstadt kan je dus niet zomaar even komen met de skibus?

Heel wat busplannen zitten bekijken op ski amade site en filzmoos site, maar lijkt echt een uithoek te zijn …
Ziet er zeer beperkt uit uit filzmoos
Ben zelf eens in Flachau geweest , en de bussen door flachau en naar flachau winkl liepen prima , maar als je wat verder het ski amade in ging werd dit wel wat lastig met de bus …
Uitkomst voor ons was met de auto toen we een keer wat verder op gingen …

Overigens wel mooie ski gebieden, stuk voor stuk …

succes met jullie keuze.

volgens google maps ligt Radstadt op 20 Km. Niet bepaald om de hoek. Wij hebben die week toen de auto gebruikt.

May the ski force be with you !!

En vanaf Radstad kan je alleen de pistes van Radstad gebruiken, je kan dan niet naar Zauchensee. Voor Zauchensee moet je doorrijden naar Zauchensee of starten vanuit Flachauwinkl.

Dank voor de hulp mensen, we zien af van FIlzmoos :)

verstandige keus !

May the ski force be with you !!

@ Stoffa,

Verre van interessant? Het is maar net wat je zoekt…

Afgelopen week in Filzmoos geweest en wat een verademing, heerlijk rustig in tegenstelling tot Zauchensee en of Pichl en Schladming…

Overigens zijn de overige gebieden zoals Flachau, Zauchensee en Schladming binnen een half uur te bereiken met de auto…

Echter met de bus is dat niet te doen inderdaad, deze rijdt maar 3x in de week bijvoorbeeld naar Flachau…

Ik ben ongeveer 7 seizoenen in Ailzmoos geweest, ik heb t daar geleerd maar een paar jaar geleden was ik daar wel uitgekeken, toen naar Flachau geweest met een Taxi. We hadden nl. geen auto doordat we altijd vliegen. Skibus is er wel maar geen echte goede optie omdat het echt niet flexibel is. Overigens taxi ook geen aanrader aangezien je 70 euro betaalt voor een retourtje… Hierbij wel de link naar de dienstregeling van de skibus Filzmoos-Flachau-Flachauwinkl. De stop flachauwinkl geeft je ook toegang tot het gebied van Zauchensee en de stop Flachau geeft je via de piste toegang tot Wagrain en Alpendorf. Ailzmoos is opzich leuk maar voor de gevorderde skier niet echt uitdagend en klein. Het restaurant boven aan de 4SB Grossbergbahn is een aanrader btw. http://www.skiamade.com/skibusplane/2015-2016/skibus-flachau…

Plaats een reactie