Skiverhuur Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fiss

Heeft iemand ervaring met het huren van ski’s en schoenen tijdens de voorjaarsvakantie in Fiss ? Is reserveren vooraf aan te bevelen of niet noodzakelijk ? En welke winkel verleend de service voor het brengen van deze materialen naar het appartement ? Hoor graag wie hier ervaring mee heeft. Gr.

Reserveren zou ik altijd doen! Soms een korting maar scheelt in ieder geval tijd bij het ophalen omdat je je gegevens (lengte, gewicht en niveau) hebt opgegeven. De ski’s komen niet naar je appartement! In Fiss hebben ze zeer grote / luxe omkleedruimtes met een grote locker, vaak heeft het appartement complex of hotel eigen lockers, zo niet kan je ze tegen een schappelijke prijs huren. Voordeel, schoenen lekker warm en geen gesleep met ski’s!

Wij gaan altijd naar Pregenzer Intersport, afhankelijk van je accommodatie heb je dan meestal een depot bij de liften of bij Intersport zelf. (Zit ook direct naast de liften) Persoonlijk zou ik in Fiss nooit mijn spullen meenemen naar mijn appartement aangezien je vlakbij de liften een redelijk stijle helling hebt en dan niet omhoog met je skies hoeft. En daarbij hoef je dan ook niet op de skischoenen te apreskien :) En met die depots werkt het daar voor mij altijd prima.

Edit: reserveren heb ik nog nooit gedaan want wij gaan altijd pas zondag einde dag huren dus weinig wachttijd

Dank voor jullie reacties. Reden om misschien geen gebruik te maken van het skidepot is om die reden dat ons appartement gelegen is vlakbij de Poschilift gelegen is en wij geen auto mee hebben. Vooraf reserveren is idd een beter idee, thanks

Oh dat wilde ik nog als ‘tenzij’ toevoegen maar ik dacht dat het dan misschien verwarrend zou worden haha. Dan is het depot inderdaad denk ik niet zo handig.

Plaats een reactie