Zomer Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fiss

Wie weet een leuke, knusse accomodatie voor 1 week in de zomer in Fiss. Het liefst een pension, een appartement is ook oke. Absoluut geen hotel, al is het goedkoop(ik heb een tegenstand tegen hotels in skidorpen, verandert het natuurlijke karakter)! Het liefst ergens midden in het dorp, ergens tussen de boerderijen ofzo. ik hoor het wel…

Iemand?

De vraagt komt van een inspecteur van politie die geboren en getogen is in Fiss. Jij bent dan toch zo’n slimme Oostenrijker zoals je in een ander topic beweert? Wil je niet gewoon een bepaalde naam hier voorbij zien komen?

Nog niets dergelijks tegengekomen na 33 jaar? ;)

Dit is vreemd, in een ander topic zeg je dat er veel mooie wandelingen te doen zijn in Serfaus-Fiss-Ladis, dus je moet er al geweest zijn. Anderzijds kom je er al 33 jaar en zou jij dus als de beste moeten weten wat je daar wel en niet moet doen.

Ik kom er al lang, maar vindt het leuk om ook andere ervaringen te horen van anderen… Mag dat niet soms?

Jawel hoor, maar zou je het ook niet raar vinden als ik hier ga vragen naar wie weet accommodatie in het dorp waar ik decennia heb gewoond? Lijkt wel een quiz vraag. Als je ervaringen wilt horen van anderen komt je eerste post wat vreemd over, maar goed. Ik heb nog wel een link waar je ervaringen van Nederlanders over accommodatie in Fiss kunt lezen, misschien kom je tegen wat je zoekt:

http://www.zoover.nl/oostenrijk/tirol/fiss

Servus!

Je opent wel ontzettend de aanfal op mij zeg… Alles wat ik zeg wordt negatief ervaren en je maakt mij ook belachelijk omdat ik Politie-Agent ben…

Ik gooi dit topic op slot en vraag SerfausFissLadis om het nog eens te proberen in een nieuw topic. En dan vraag ik de overige forumleden alleen te reageren met daadwerkelijke antwoorden en iedereen in zijn waarde te laten.

MAND!

Plaats een reactie