Flachau of Mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Wij zijn van plan tijdens de lesvrije week (1ste week februari) naar Oostenrijk te gaan om te boarden. Nu vraag ik me of er in Flachau genoeg te beleven valt als student. Is er nog wat te beleven na de aprés-ski en zit er ook genoeg jeugd? Mayrhofen is onze 2de keus, daar heb ik ook meer van gehoord. Ben benieuwd!

Nog leuke skidorpjes mag ook altijd vermeld worden ;)

Danku.

Ben zowel in Flachau , als in Mayr geweest.
Mijn voorkeur gaat naar Mayr.
Langere pistes. Meer pistes. Mooiere tochten. apresski vind ik ook beter.

Zowel Flachau ( Flachauwinkl) als Mayr hebben wel een super funpark

Ik ga zelf een week later weer naar Mayr.
Let wel… Dit is mijn mening

Als het gebeurt ...........Dan gebeurt het

Ik sluit me aan bij @oengabunga. Mayrhofen is een prachtig gebied met vele mogelijkheden!

Ja ik zou ook mayrhofen doen

Als je dan toch richting Mayrhofen wilt gaan, ga dan gelijk naar Gerlos?
Veel jeugd en studenten gevarieerd gebied en goede apre ski!

Ben net vanmiddag terug gekomen uit Flachau en zit er regelmatig…
Meer dan genoeg jeugd/studenten bij de apres ski, vooral in de vakanties.
Aprs ski is voornamelijk in maar 2 tenten, Hofstadl en Dampfkessel waarbij de laatste nogal buiten het dorp ligt en je nog een aardige wandeling te maken hebt als je de kanalen vol hebt…

Ik probeer de "Holländerwochen" altijd te vermijden, naar mijn menig is het aanbod van pistes dan niet genoeg voor de massa die er op afkomt.

Heb geen ervaring met Mayrhofen, maar als ik her bovenstaande lees, denk ik dat je in Mayrhofen beter zit.

Heb met beide locaties meer dan genoeg ervaring… als student zeker voor Mayrhofen gaan ;-)
Flachau is ook leuk, maar het is vooral een beetje een familie bestemming, Mayrhofen is gewoon veel levendiger. Bovendien kun je vanuit Mayrhofen met t openbaar vervoer meer kanten op.

You're stronger than the mountain!

Danku iedereen! Ik had al een vermoeden gelijk Carel hier zegt. Bij deze bevestigd ;)

Na 30 jaar Sölden nu voor het eerst in de regio Mayrhofen. En ik moet zeggen… elke dag super, elke dag weer een feestje! Skigebied is echt enorm gevarieerd, aprés ski is ronduit gezellig en heel veel goede restaurants waar je lekker kan eten!.

Skiën. What else.

Plaats een reactie