Kinderland Flachau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

We willen met ons gezin misschien komende winter naar Flachau gaan. Nu lees ik dat er bij alle liften een skischool aanwezig is. Is er ook bij iedere lift een kinderland? Hier heb ik mijn twijfels over. Als dit niet het geval is dan het kinderland? Heeft er iemand ervaring met een skischool voor een kind van 5 jaar in Flachau?

Wij verblijven al jaaaren in Flachau. En wij zitten altijd bij de Dampfkessel, en dus de Space Jet 1 (lift).
Daar heb je Fun & Pro met hun skischool en de Herman Maier skischool. Allebei met een kindergarten beneden.

Fun en Pro maakt gebruik van het kleine liftje, voor de dampfkessel. en dus tegenover skischool Fun en Pro.
Een leuk kinder afdalinkje. Waar je je kind goed kan zien oefenen.

Fun en Pro maakt gebruik van het kleine liftje, voor de dampfkessel. en dus tegenover skischool Fun en Pro.
Een leuk kinder afdalinkje. Waar je je kind goed kan zien oefenen.

Desiree2 op 9 mrt 2016 08:40

fun & Pro heeft bij Starjet 1 ook een Kinderland
Boven zit ook een Kinderland, het gedeelte waar meerdere liften bij elkaar komen, op webcam (Achterjet) is het wel te zien maar ik weet zo even niet van welke school het is, altijd wel leuk om naar te kijken als je in de lift zit ;-)

Bedankt voor de reacties. Is het vergelijkbaar qua aankleding met bijvoorbeeld Bertha in Fiss?

@skizoeker die kinder faciliteiten en scholen in Flachau zijn zeker niet te vergelijken met Bertha in Fiss. In Fiss zijn er veel skischolen die allemaal een klein stukje hebben, allemaal tezamen zou het even groot kunnen zijn als Bertha kinderland. Wij zijn nooit in het hoogseizoen geweest in Flachau, maar het jaar dat onze zoon daar les kreeg waren we niet heel erg te spreken over de begeleiding. Als ik jullie was zou ik zowiezo kiezen voor de school die op de berg een kinderland heeft (ik dacht Sport Am Jet) . Anders heb je met mooi weer ook nog eens pap en prut waar je kinderen het skien moeten leren. Fischies heeft geen kinderland boven maar daar zijn wel goede berichten over http://www.fischis-skischule.at . Ook hier op andere Forum onderwerpen

Plaats een reactie