beste skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Inderdaad, de poster probeert zijn spam met een verhaaltje te verhullen, maar door de Duitse woorden valt hij/zij door de mand.

❄️

Balen dat je op de mobiele versie niet op thumbs down kan drukken. Anders hadden er twee een kleurig duimpje gekregen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Je moet in ieder geval niet bij skischool fischis zijn. Lopen ongediplomeerde skileraren rond en het is een zooitje daar.
http://www.fischis-skischule.at/index-nl.html

op 5 jan 2011 16:03

bovenstaand bericht is pure onzin… afgelopen week heeft mijn dochter bij Fischis les gehad en dit was naar volle tevredenheid. Ik heb al heel wat skischolen gezien en ervaren maar deze vakantie voor het eerst een skischool getroffen naar volledige tevredenheid. Ervaren, leuke, enthousiaste skileraren, een skischool met persoonlijke aandacht wat mij betreft een dikke 10!

Skischool Fischis in Flachau http://www.fischis-skischule.at is een absolute aanrader! Super skischool met leuke ervaren, enthousiaste skileraren en serieuze leiding. In afgelopen jaren meerder skischolen ervaren maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Ik denk dat het meer van de leraar(es) af hangt dan van de school… In flachau is redelijk veel concurrentie in de skischoen wereld dus probeert iedere skischool kwaliteit te leveren. Positieve reacties en negatieve reacties wisselen elkaar af.

Besides that, er komen regelmatig stage mensen van de (Nederlandse) sportopleidingen naar de skischolen in de Alpen. Deze stagiaires zijn inderdaad niet volledig gecetificeerd… (Ze worden vaak als voetveeg op de kindergarten gebruikt en slecht betaald, dus geen motivatie in hun best te doen… Zie je vaak iig…)

Drivin' Powder

Ik moet zeggen… Wij gaan altijd naar Fun en Pro… ben helemaal tevreden!

Maar Fichis, Herman maier, zie altijd wel goed les gegeven worden… en er wordt goed op de Kids gelet… bij alle skischolen in Flachau die ik zie…
Zoals al gezegd, er is veel concurrentie…

Wij skiën al heel wat jaren in Flachau
Begonnen bij natuurlijk Herman Maier zoals velen, skischool Fun & Pro geprobeerd en meer
Uiteindelijk bij Fisches terecht gekomen en ik moet zeggen, bevalt goed.
De laatste 5 jaren zijn wij iedere keer bij hun terecht gekomen

Het verschil zit hem in de wijze waarop zij les geven, voor elke taal de juiste leraar, de groepen zijn niet te groot zoals bij de meeste anderen wat betekend veel aandacht…

Ik kan alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn met deze school

Onze kinderen skien van jongs af aan bij Fischis. En dat is goed bevallen. De jongste was pas 2, maar vond het gewoon erg leuk. Voordeel is dat zij altijd Nederlandse skileraren hebben. De jongens vonden de kinderweide ook heel leuk en natuurlijk de wedstrijd :D

Plaats een reactie