Flachau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Tja en dan ga je morgen (13 mrt) op wintersport vakantie naar Flachau, met gemengde gevoelens…
Ik vraag me af hoe de vakantie eruit gaat zien ivm het corona virus…
Moeten we dan maar thuisblijven? Ik vind het erg moeilijk, zijn er mensen net terug of nu in Flachau en hoe is de sfeer? Zijn er winkels/restaurants/apres ski plekken gesloten of merk je weinig? Zou wel wat feedback/advies kunnen gebruiken…
Groet Wendy

De grote apresski zal vast dicht zijn, verder gaat het normale leven tot nu gewoon door daar.

Zie ook https://www.salzburgerland.com/en/corona-virus/

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik zit niet in de buurt van Flachau maar in Kleinwalsertal, maar het valt me op dat ik hier niets van het virus meekrijg als ik aan het skiën ben. Alles is gewoon open, iedereen is erg relaxed. Wij hebben onze plannen voor over 1.5 wel aangepast en vervroegd naar komend weekend want dat is nog wel erg ver weg met deze omstandigheden, maar ik heb er vertrouwen in dat dat nog wel goed gaat komen😊

Een paar dagen geleden terug gekomen toen was de situatie natuurlijk anders als nu, maar in flachau was er toen nog niks van te merken

Zeer benieuwd hoe zich e.a. gaat ontwikkelen, wij gaan 25 maart richting Flachau.

Groeten, Harald

Alles gaat dicht.

Karin Es

Klopt, netjes gebeld door Tui, reis geannuleerd, geld terug gestort. Mooie strop voor iedereen, reisbureau, Skigebied en accommodatie.
Die paar dagen skiën kan ik wel missen.

Groeten, Harald

Hier zelf geboekt, dus maar afwachten wat ik terug krijg, van het appartement en de skihuur😞

Plaats een reactie