Per vliegtuig richting Flaine

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flaine

Heeft er iemand ervaring met het vliegen op Geneve en dan naar Flaine per bus/taxi/enz.?
Of het vliegen op andere vliegvelden?
Zou graag willen weten wat de beste/goedkoopste optie is om van een vliegveld naar Flaine te komen.

Ik hoor graag van iemand, alvast bedankt!

Heb je al op internet gekeken er zijn in de Haute-Savoie aardig veel verschillende bedrijven die ook shared transfers aanbieden. Probeer eens te kijken naar namen als :
Mountain Drop offs
ChamExpress/MorzExpress (bestaat misschien ook voor Flaine)
Alpybus

Oke bedankt!
Had al op internet gekeken, maar allemaal erg prijzig.
Nog iemand ervaringen?

Vliegen op het GM is heel aantrekkelijk. Transavia vanaf R’dam en Easyjet en KLM vanaf Schiphol. Vanaf €70,- kun je al een retourtje vinden.

Maar transfers zijn idd prijzig. Je kunt ervoor kiezen een bus te nemen, maar is vrij prijzig. Iets duurder, maar met meerdere personen ok te doen is een taxiservice, bv http://www.gomassif.com

vorig jaar met de vrouwen en kinderen gevlogen,mannen met de auto en ons op gehaald in geneve,bus,taxi is niet te betalen

Vroeger vaak met tgv geweest (vanuit Brussel dan wel) tot in Cluses. Van ginder is de busrit echt niet duur (denk 20 euro pp heen en terug, alpbus fournier is maatschappij). Vanuit genève heb ik geen ervaring, maar ik dacht dat een tax inderdaad de enige mogelijkheid is…

Ja, de transver maatschappij "go massief" doe koop en goede service (stoppen gewoon bij je hotel).

Er is ook de altibus. Dat is meestal 1 van de goedkopere transfers. Ze vragen 47.50 voor aller/retour. x

Plaats een reactie