naar de camping in Gachurn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gaschurn - Partenen

Hoi,
Kan iemand vertellen of de weg naar Gachurn goed te doen is met auto en caravan. Zit er bijvoorbeeld een erg stijl stuk in?
Twee jaar geleden hebben we namelijk halverwege een besneeuwde helling stilgestaan en moesten weggesleept worden door een sjofel! Minder prettige ervaring moet ik zeggen!
Groetjes

Ik bedoel natuurlijk GASCHURN!

Ik ben 3 jaar geleden in gaschurn geweest, en kan me op de weg er heen geen stijl stuk herrineren.

een aantal keren in Gaschurn geweest. Ook terwijl het sneeuwde. De weg er naar toe was altijd schoon en er zitten zeker geen steile stukken in. Overigens vraag ik me af waar de camping in Gaschurn is, weet alleen van een camping bij st.Gallenkirch (net voor Gaschurn). Tot aan die plek is het in ieder geval goed (bij redelijk gewoon weer natuurlijk). Leuk gebied!

de camping ligt langs de hoofdweg, dus geen steile stukken, maar of de camping in gaschurn ligt, weet ik niet zeker, of net in gaschurn of in st gallenkirch

Hoi,
bedankt voor jullie reacties! Het adres van de camping is Campingstrasse 138a Gaschurn, maar het kan natuurlijk best een beetje buiten het dorp liggen. Zo lijkt het ook als ik op google earth kijk.

Plaats een reactie