Kinderhotel Almhof of Kinderhotel Kröller in Gerlos??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Komende winter overwegen we met onze kinderen naar Gerlos te gaan. We twijfelen nog tussen Kinderhotel Almhof en Kinderhotel Kröller. We horen graag of hier wintersporters zijn die ervaring hebben en/of bekend zijn met deze hotels. Wat zijn de plussen en minnen van deze hotels? Voor zover ik kan zien ‘delen’ deze hotels een aantal faciliteiten waaronder de skiweide voor de kleintjes en de sleeplift naast het hotel. Maar hoe zit het verder met activiteiten die voor de kinderen worden georganiseerd? Gaan die uit van het hotel of gebeuren die juist met beide hotels samen? Hoe is het verder gesteld met het comfort van de hotels? Ontlopen ze elkaar op bepaalde zaken of scheelt het maar weinig?

Alle ervaringen zijn welkom!

Hartelijk dank!

Marco

Is er niemand hier die de hierboven genoemde hotels uit eigen ervaring kent?

Nee, wel in Gerlos geweest… vorig jaar in Garni Victoria en Hotel Central.

Prima hotels. Ik vind alleen de prijs/kwaliteit verhouding in Gerlos echt matig!
Wel een leuke skischool!! Michi’s… alleen de peuteropvang beneden vond ik ook niet super, daar in tegen was het boven wel super.

Vanwege de prijs hebben wij dit jaar voor een ander gebied gekozen. (Zell Am See / Kaprun) Veel goedkoper!

Ben benieuwd hoe dat bevalt.

Veel plezier in ieder geval!

Hoi

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar kroller geweest. Het is ons zeer goed bevallen en gaan in maart weer.
Zijn ook in Almhof wezen kijken zeer lux maar ook stuk duurder. De prijs uitrekking voor het skieen wordt samen gedaan. Voor de rest heeft ieder zijn eigen activiteiten. Ik weet dat ze wel samen een buiten speeltuin aan het plannen zijn.

Groetjes Andre

klaassen

Wij zijn jaren terug in de Almhof geweest, en dat is in een woord fantastisch! Meest luxe vakantie ooit, kinderen krijgen naast het hotel skiles. Onder het hotel is een grote kidsclub waar van alles te doen is.

Geweldig hotel.

We zitten behoorlijk in dubio. We hebben zowel een mogelijkheid in Almhof als in Kröller. Bij Kröller hebben we met ons gezin (2 volw. 2 kinderen) een familie-appartement met aparte kinderslaapkamer. Bij Almhof een familiekamer met 2x 2-persoonsbed op eenzelfde kamer. Almhof komt wat luxer over en is ook duurder. Kroller daarentegen ziet er ook prachtig uit, is wat voordeliger en we zouden daar een ruimere kamer kunnen boeken. Dus tsja, het zijn luxe-problemen maar daarom de vraag hier naar iedereen die ervaring heeft met deze hotels

Geen ervaring met Kröller, wel met de Almhof. Hotel de Almhof is zoals ik zei geweldig, we hadden een familiekamer in het oude gedeelte. Het is alweer een paar jaar terug. Verzorging en eten is super, Iedere avond lekker in het zwembad gaan zwemmen met de kids na het skiën was heerlijk.

Hoekje van de slaapkamer waar de kids sliepen kon je met een schuifdeur afsluiten, maar wij waren na een dag skiën en daarna nog zwemmen meestal wel zo moe dat we niet lang na de kinderen zelf ook lagen te slapen.

Plaats een reactie