(feestweek gerlos) 23-30 maart wel of niet doen??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Hallo Allemaal,

Zag wel een paar topics maar niet echt recent dus wil ik graag de mening van Gerlos gangers horen. Ik ben van plan met 2 vriendinnen (23) naar Gerlos te gaan in de week van 23-30 maart. Goed idee? We houden zeker van hard gaan op de piste maar ook van gezelligheid!

Doorgaans zijn de pistecondities nog erg goed eind maart in het Zillertal Arena; maar er zit een zeker risico in.

De feestweek wordt langzamerhand groter; maar verwacht geen enorme drukte ofzo. Wel leuk is dat ze 's middags boven op de berg optreden, eind van de middag in het dal en dan 's avonds ook nog in de Cin Cin of Country Club. Je kunt je favo artiesten dus zeker wel zien (ook als je de hele dag skiet).

2 jaar geleden heb ik de feestweek meegemaakt; Toen was het nog vrij rustig; dat kwam omdat het toen pas de 2e keer was en ook was ie toen pas begin april vanwege pasen wat vroeg viel.

Ik kan je vertellen het is altijd een feest in Gerlos, echter in de feestweek zal het iets gekker zijn gok ik.
Je hebt verschillende disco’s en kroegen die tot ver in de nacht open zijn.
En het apré ski begint al vroeg, en een overload van Nederlanders heb je ook nog.

Plaats een reactie