3 t/m 10 maart 2012?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Wij gaan met 4 meiden (oké dan, dames (35 j.) skiën van 3 t/m 10 maart 2012. Zijn er nog meer mensen op het Forum hier die dan gaan? Weten jullie de leuke plekjes?

Ohhhh wat is dit balen zeg! Ik kom op 10 maart daar aan! Verkeerde week gekozen!!!
;-)

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Ben niet in Gerlos maar wel in Konigsleiten, zelfde skigebied.

Stuur me maar even een PM ! (klikken op m’n foto en vervolgens bericht versturen) Ik zal proberen om je vragen te beantwoorden!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

wij zijn er ook die week , verblijven in Tirolerhof , volgens diverse die al jaren erheen gaan is Cin cin de plek na het skien.
Wellicht zien we elkaar.Alvast de gr.

Wij (4 (of 6 personen) tussen de 26 en 31) zijn er ook.

's morgens een lekker kopje koffie bij de Prolleralm (zwart 36 naar beneden).
Lunch bij de Larmach-Alm (kippenbar in de volksmond, rood 2 naar beneden).

Afsluiten om 15/15.30u bij seppi’s (kun je niet missen).
Daarna de dal afdaling en dan zal het de CinCin of little london worden. :)

Zie je daar!

Om het apres ski verhaal compleet te maken… Beneden bij de isskogelbahn zit luigies turbo bar … Ook erg gezellig… Dat was dan ook gerlos in een notendop… :)

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

En wat bij verdienen in halli galli

Wij zijn er gezellig met 5 gasten een weekje dan ook (25-33) . Leuk zo ie zo wat ouder publiek die week .

En gezellig zijn de cin cin en de londen tot etenstijd en ff daarna , en na 10 uur is er altijd de country op top

Wij gaan ook met een groep. Ongeveer veertig mensen (20-50 jaar) met paars/roze truien. Denk dat je ons niet over t hoofd zult zien… De leukste plekjes zijn zo ongeveer wel genoemd, dus dat moet goed komen allemaal. Als t weer nu ook nog ff mee zit, dan wordt t hopelijk weer een superweekje! Tjùúss!

Bedankt allemaal! Wij verblijven in hotel Central! En als ik het goed begrijp zit de Londoner (of Londen Pub?) IN dat hotel!! Dat is fijn!!
We hopen op een gezellige week! En natuurlijk om jullie allemaal tegen te komen!! ;-)

Dat begrijp je heel goed en is helemaal top

Central 1 van de beste hotels van het dorp doe je goed toen wij wouden boeken zat die vol , heel fijn want de londen zit in princiepe in de kelder :)

Hoi Kim,

wij gaan met een groep van 8 personen (rond de 25 jaar oud), 3 vrouwen en 5 mannen.

Wij verblijven in hotel Mitterhof (naast de Cin Cin bar). Dit is ook onze 1e keer in Oostenrijk!

We gaan ook van 3 tot 10 maart! Waaraan herken ik jullie?

Groetjes

Jullie hotel zit trouwens op 100 meter van ons hotel :)

Heej jelle,
Wij gaan ook naar Gerlos van 3 maart tot 10 maart en in het zelfde hotel. Toevallig joh ;)
laat het feest maar los barsten, wij komen dr aan!!

Hoi Martijn,

dat is toevallig! Gaan er nog leuke meiden?

Groetjes

Wij gaan 3 tot 10 maart ! Ik zeg dat we 1 drankje moeten doen daar of2…3…4… mensen alvast fijne vakantie toegewenst;) HOTEL BIRKENHEIM

x

Word Fantastische week ;)c’ant wait…
als iemand nog APRESskiles nodig heeft let me know ;)hope to see you al ! (zo ie zo bij sepi’s)

Zijn er al mensen aan het aftellen?

Niemand aan het aftellen? Ik wel…

nog 3,5 dag werken… en dan de trein in :D

##KriebelsInDeBuik

Jah… vrijdagnacht gaan we rijden :)

Gerlos!! De Zillertallers zullen je welkom heten. Ik zou niet 1 of 2,3,4 drankjes doen maar gewoon een stuk of 40, weten ze te waarderen daar net zoals die Brabantse gezelligheid. Kan ik trouwens ook nog mee, ben 59 jaar oud en ski al zo’n 35 jaar. Flink zuipen kan ik ook, daarna kots ik de zaak onder, sla iemand op z’n bek, slaap m’n roes uit en zeg de volgende dag “wat was het gezellig he gisteravond”!

Maar in ieder geval een fijne en plezierige vakantie toegewenst

Gerlos!! De Zillertallers zullen je welkom heten. Ik zou niet 1 of 2,3,4 drankjes doen maar gewoon een stuk of 40, weten ze te waarderen daar net zoals die Brabantse gezelligheid. Kan ik trouwens ook nog mee, ben 59 jaar oud en ski al zo’n 35 jaar. Flink zuipen kan ik ook, daarna kots ik de zaak onder, sla iemand op z’n bek, slaap m’n roes uit en zeg de volgende dag “wat was het gezellig he gisteravond”!

Maar in ieder geval een fijne en plezierige vakantie toegewenst

op 27 feb. 2012 14:09

Beetje verzuurd ouwe? ;)

Maaruh … bedankt hoor.

Wij gaan met 4 meiden (oké dan, dames (35 j.) skiën van 3 t/m 10 maart 2012. Zijn er nog meer mensen op het Forum hier die dan gaan? Weten jullie de leuke plekjes?

Kim op 10 nov. 2011 13:25

Ligteraan waar je zit maar in zell is het apres skieen en hogealm ook na een dagje vermaak

wij zitten met 15 mannen en vrouwen (29-37) in mayerhofen, maar zullen in gerlos zeker enkele dagen mee komen feesten. gerlos al eerder geweest, super hoor, als iedereen het tenminste gezellig houdt en die mafkezen thuis blijven.

ik ben benieuwed wat het weer gaat doen…

Wij zitten ook met 13 man/vrouwen (30-35) in Mayrhofen. We komen ook zeker een dagje in Gerlos feesten!!

Plaats een reactie