2 paar skies meenemen naar Gerlos Krokus

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Wie kan 2 paar skies meenemen naar Gerlos in zijn skibox van 10-17 februari.?
Wie heeft nog plek in zijn box en wil dat tegen een kleine vergoeding voor me doen?

Bedankt!

Versturen met DHLexpress
122 Euro

dat versturen ken ik uiteraard. zoek iemand die ze mee kan nemen voor me

Hebben we dit topic al niet eens gehad? 🤔

Hebben we dit topic al niet eens gehad? 🤔

Morzel op 6 jan 2018 19:52

Al twee keer. En het was ook al geregeld.

klopt. mensen haakten af ivm blessure 1 van de kinderen. ik zoek dus iemand die 2 paar skis kan meenemen. commentaar hier koop ik niks voor. wel hulp

Stuur anders een paar touroperators die met de bus naar Gerlos gaan een mailtje. Voor hun kleine moeite.

klopt. mensen haakten af ivm blessure 1 van de kinderen. ik zoek dus iemand die 2 paar skis kan meenemen. commentaar hier koop ik niks voor. wel hulp

Erwin-van-E. op 6 jan 2018 20:29

Ik vroeg me gewoon af of een transportservice voor ski’s geen winstgevende zaak zou kunnen zijn 😛.

Dit gezegd zijnde: als je zelf zou verwijzen naar je eerdere topic, voorkom je dat mensen in deze topic dezelfde suggesties gaan doen die je in het vorige topic al hebt afgeschoten (DHL, stuur oma mee met iemand anders, dakdragers huren, …).

Dat bespaart tijd voor iedereen 😉.

@Morzel je brengt me op een idee.

Erwin gewoon een paar mooie ski’s huren.
😃

als je zelf zou verwijzen naar je eerdere topic

Morzel op 6 jan 2018 21:13

Of gewoon verder gaan in het oude topic.

Annoying skiers since 2003

Helaas heb ik nog steeds niemand gevonden die naar Gerlos gaat in de krokus en mijn skies zou willen meenemen. Dus weie gaat van 10-17 en wil dat tegen een vergoeding voor me doen?

Misschien wel handig om te vermelden waar ze opgehaald moeten worden en natuurlijk weer teruggebracht moeten worden.En wat voor vergoeding er tegenover staat.
Je bent je er wel van bewust dat je jou vervoersprobleem het onze maakt He 😃

Of je koopt een grotere auto/dakkoffer en neemt de skies zelf mee. Je moet er wat voor over hebben om als een Duitser naast de piste te kunnen staan met al jouw materiaal (en niet weet wat wanneer gebruikt moet worden)

Volgens mij bleek uit de vorige topics dat een dakkoffer niet van de leasemaatschappij mocht. En voor 't zelfde geld is er iemand uit de regio van de topicstarter die plek over heeft…Het is nou niet zo dat ie een week heeft gekozen waarin weinig Nederlands op wintersport gaan of dat hij een onbekend pareltje in de alpen heeft uitgezocht waar bijna geen Nederlanders komen :).

De grap van de Duitser met eigen materiaal ontgaat me overigens een beetje.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Wij gaan later… de vakantie valt in het noorden later.
Anders was het geen probleem geweest.
We hebben onze eigen spullen in Oostenrijk gelaten.

It is an amazing world

Plaats een reactie