Verbindingen Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Heeft iemand enig idee of de verbindingen met Zell am Ziller en Konigsleiten vanuit Gerlos komende week weer open gaat? Wij vertrekken aankomend weekend. Voor zover ik gezien heb is deze verbinding al de gehele week gesloten.

Geduld is een schone zaak. Gaat waarschijnlijk z.s.m. open wanneer het lawinegevaar en de condities het toelaten. Maar je hebt er geen invloed op, dus gewoon lekker gaan genieten van je vakantie.

Mr. Slow

Afgelopen week helaas de hele week dicht geweest. Rode piste richting konigsleiten was wel open en vaak in de ochtend heerlijk rustig. Ondanks dat we weinig ‘tochten’ hebben kunnen doen toch wel erg genoten van de goede sneeuw en de verschillende pistes.
Hopelijk gaan ze snel open, maar vervelen zal je je toch niet snel hoop ik. Geniet!

Als het weer iets rustiger wordt is dat een van de eerste dingen waar ze mee aan de slag gaan.
Die verbinding is een belangrijke voor het skigebied.

Ik heb afgelopen dagen echt prachtige foto’s voorbij zien komen uit Konigsleiten.

It is an amazing world

Volgens de skikaarten is deze verbinding vandaag weer open. De verbinding van Gerlos naar Zell am Ziller is nog niet open.
Afgelopen vrijdag en zaterdag voldoende kilometers gemaakt in Koningsleiten en Krimml.

Ach heerlijk!
Ik krijg dagelijks de foto’s via whatsapp. En wat ziet het er prachtig imposant uit.
Morgen richting Flachau, maar in de voorjaarsvakantie weer die kant op!

It is an amazing world

Het ziet er inderdaad geweldig uit! En met de weersvoorspelling voor de komende week een prachtig vooruitzicht.

Goed nieuws: ik zag vanochtend een bericht voorbij komen dat de verbindingen weer open zijn :)

Plaats een reactie