Appertement Grindelwald

Dit onderwerp gaat over de bestemming Grindelwald

Ik ben op zoek naar een centraal gelegen appartement voor 2-4 personen. Dicht bij de piste of skilift( first). welke wijk zit je ideaal? Zijn er appartementen aan de piste?
Graag hoor ik jullie ervaringen

Ik kom al 5 jaar in Grindelwald en al die jaren in hetzelfde appartement geweest.
Was echt super leuk. Helaas gaan we dit jaar niet meer naar Grindelwald, dit keer wordt het Noorwegen. De naam van ons appartement ben ik vergeten, maar ligt wel aan de gletsjer. Maar er zijn genoeg appartementen aan de piste en bijna alles is te lopen naar de skiliften.

@ Onno Burgers: Grindelwald 1100-1500 meter, ligging aan de gletsjer??? Wat hoger liggen er genoeg gletsjers, maar lijkt me sterk dat jullie appartementje daar gesitueerd was.

@Martijnski: Ik denk dat Onno Burgers de Gletscherschlucht bedoelt? Die komt bijna tot in het dorp van Grindelwald, toen ik er was was hij gesloten wegens instortingen.

Ja, dat denk ik ook. Ik heb afgelopen zomer nog een website gezien waarop in beeld en geluid de instortingen van de Gletsjerschlucht te zien waren. Echt massa’s berg komen dan naar beneden.

Plaats een reactie