Hinterglemm 2011, wie gaat er?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Nu voor het 4e jaar op rij naar Hinterglemm, ditmaal met 10 man… waarom? alles is aanwezig, prima faciliteiten, mooie pistes, zeer goede apres ski, lekker eten en prachtige omgeving! Nu hopen op beter weer… eindelijk wat meer zon!

Moi! Mooi met een groep van 17!

Jaaaah wij gaan met z’n 3-en de 3e week van januari voor het eerst naar Hinterglemm. Voorgaande jaren vooral in Kirchberg geweest en ben benieuwd hoe Hinterglemm gaat worden!

ik ben voor een shortski in Hinterglemm tussen 21 en 24 januari

voor de 2 x naar Hinterglemm eerst in maart nu in januari hoop op wat meer zon in maart alleen maar sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw

1 van de weinige skidorpen die ik zou ontwijken. Ik ga naar Oostenrijk voor Oostenrijk en niet voor Nederlanders. Veel plezier anyway.

Saalbach nemen dan maar. Minder Nederlanders en wel het voordeel van het prachtige gebied. Wij zijn 1x in Hinterglemm neergestreken maar daarna al 14 jaar in Saalbach. Het is iets meer internationaler daar in Saalbach. Is toch wel leuker apres skieen met Engelsen, Noren, Denen, Duitsers, Zweden. En "slechts" een handjevol Nederlanders.

saalbach,in hinterglemm zitten nog meer nederlanders:D

Dus ik mag blij zijn dat ik voor Saalbach heb gekozen?

Dit jaar lekker 6 weken Skiën!!! SkiOpleiding:)

Ik wil ook naar Hinterglemm!!!

's avonds lekker rodelen… :D
vooral laatste stuk is gaaf, tussen de mensen door en dan weer zo het liftgebouw in… :D

Volgend jaar maar weer naar Hinterglemm denk ik…

Lekker naar Viehhofen dit jaar!

http://www.viehhofen.blogspot.com

Hinterglemm, 2 t/m 8 januari!!!

4 maart 2011 zijn we er weer. Hotel Birkenhof in Hinterglemm. aan de verlichte piste dus tot 21.00 uur skiën!

Naar Saalbach op 15januari :)

Solden is the place to be in 2011

Is er nu al een verbinding naar Fieberbrunn, of gaat dat definitief niet door?

Ze moeten nog 1 lift maken wat ik ergens op een forum gezien had, ze zijn er nog steeds over bezig…

Was een duits forum meen ik, ging ook meer over technieken enzo

@wateengek.

Misschien http://www.alpinforum.com ?

In ieder geval een prima site, met veel nieuws over ontwikkelingen in skigebieden!

Dat weet ik sneeuwzeker!❄️

ja idd, daar had ik het ergens gevonden…

wij gaan dit jaar naar fieberbrunn op wintersport, ben benieuwd of het wat is… neem aan van wel anders zouden ze geen liften gebouwd hebben… :P

Wij gaan met 6 personen van 13 t/m 20 maart.

Er is trouwens ook een nieuwe lift bij het funpark…

de sleeplift is weg en nu is er een gondellift gebouwd…

Weer naar Chalet Stoefelknoeg, een TOPPER !! aan de piste

Wij moeten nog boeken, 4 personen v.a. 12 maart, helemaal los in Hinterglemm!!! :-)

zit er nu iets vast dan?

Hinterglemm is echt leuk en hele goede pistes. Wie weet 2012. Dit jaar een keertje een andere gebied.

Ik ga in de week van 22 - 29 januari met twee vriendinnen naar Hinterglemm. Kan niet wachten!!!

Wij gaan voor het eerst. 1 jan 2011! Heb er zin…stuur die sneeuw maar!

15 januari gaan we voor de 3e keer naar hinterglemm dit keer saampies maar hoop dat het toch er gezellig word in de nieuwe vipbar.

@kari, nieuwe VIP-bar beloofd veel goeds, vooral een plaats binnen waar je kunt plassen! Telkens buiten gaan om je behoefte te doen is voor een man al niet al te relaxt met -8 maar voor een vrouw nog minder schat ik zo in :-)

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Dj XxL Draait Door

Dj XxL zal vanaf 2 januari 12 weken lang van zondag t/m donderdag draaien tijdens de Apresski bij de Tanzhimmel.

dus alle gezellige gasten die jarenlang plezier hebben beleefd in ONZE VipBar zijn van harte welkom in de Tanzhimmel

dat betekend dat de muziek die jullie gewend waren bij de VipBar grotendeels ook te horen is bij de Tanzhimmel , misschien een tikkeltje meer engels maar met de nadruk op een tikkeltje als je begrijpt wat ik bedoel of als je me kent zeg mar.

LUCIA is dit jaar te vinden in de Wallagalm bij Sepp dus ook daar ben je welkom alvorens je naar de Tanzhimmel komt.

de schwarzacher (oude Vip) heeft anders beslist en het moet een nette apresski worden. ze gaan met duitse Dj’s verder omdat ze meer internationaler willen met meer engelse en duitse muziek en dus minder Nederlands

Dus een rede te meer om bij mij langs te komen bij de

Tanzhimmel

vanaf 2 januari

van zondag t/m donderdag

van 15.30 uur tot 19.30 uur

BE THERE

Plaats een reactie