sportwinkel Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Ik ga binnenkort naar Hinterglemm. Aangezien ik hier in de buurt geen goed passende helm kan vinden (en via internet niet aandurf i.v.m. passen) wil ik graag daar proberen eentje te vinden.
Helaas gaan we maar een paar dagen en dus niet veel tijd om goed te zoeken naar een fatsoenlijke winkel. Via internet heb ik al geprobeerd te zoeken, maar vind ik alleen rental en een op het oog kleine intersport waar ik op de foto’s maar een paar helmen zie.

Weet iemand in Hinterglemm (of Saalbach makkelijk bereikbaar vanaf de piste) een winkel met een groot aanbod waar ik heen kan gaan?

In leogang (bereikbaar via de pistes) zit onderaan bij de lift (asitz-baan) een intersport.

Waar woon je?! Misschien kan iemand je een tip geven voor een winkel in de buurt!

It's all about the turns duuuuuude!

Ik woon in zuid Limburg, maar heb al zonder resultaat bij Somers, Quanjel en Duijvenstijn de nodige helmen die nog voorradig waren gepast. Vandaar dat ik in Oostenrijk wil verder kijken, met hopelijk nog een aantal andere merken/uitvoeringen.

Onder bij Hotel Egger zit een goede winkel aan de linker kant (breitfuss?) met veel keus en goed service en een NL sprekende dame die je goed kan helpen, wel om korting vragen! :)

Yep, Breitfuss aan de haidweg.

Onder bij Hotel Egger zit een goede winkel aan de linker kant (breitfuss?) met veel keus en goed service en een NL sprekende dame die je goed kan helpen, wel om korting vragen! :)

Gast931 op 3 jan. 2013 23:36

Dankjewel, zie op hun site inderdaad al diverse planken gevuld met helmen i.p.v. maar 1 steun.

In de Dorfstrabe van Hinterglemm, echt in het midden van het dorp zit een goede sportwinkel. Daar heeft mijn vrouw vorig jaar een helm gekocht. Veel kennis en service.
Lopend vanaf Hotel Glemmtalerhof richting de Zwölferkogel vind je de winkel aan je rechterhand, midden in het centrum.

Piste riderrrrr

Plaats een reactie