wintersportreis crocusvakantie 2022(26 febr t/m 5 maart)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hopfgarten im Brixental

Sinds jaar en dag organiseer ik vanuit mijn achtergrond als leraar lichamelijke opvoeding een groeps-wintersportreis naar Oostenrijk( Hopfgarten im Brixental)

  • Er is plaats voor ongeveer 50 personen en het vertrek is op zaterdagochtend 26 februari vroeg vanuit Oss met een luxe touringcar.

  • Aankomst in de namiddag en u wordt dan pal voor het ontbijtpension ( Haus Lukas) afgezet.

  • De kamernummers geef ik u reeds voor vertrek.

  • Het pension is prima van kwaliteit met dagelijks een prima ontbijtbuffet. Verder is het pension op loopafstand van de luxe dallift.

  • Inclusief 6 -dagen skipas voor het gehele aaneengesloten gebied ( 90 liften en bijna 300 km piste). Ik zorg ervoor dat u die zondagochtend heeft ( de 1e ski/snowboarddag)

  • Verder is een diner op de aankomstdag inbegrepen.

  • U bent op geen enkele manier gebonden aan groepsactiviteiten en u kunt de week dus volledig invullen zoals u wilt.

  • De reis staat bekend als heel gezellig en is geschikt voor alle leeftijden.

  • Voor kinderen geldt een skipaskorting en onder bepaalde voorwaarden ook korting op verblijf.

  • Vrijdag ( de laatste skidag ) mag u nog de gehele dag de kamer behouden en hoeft u dus niet!! zoals gebruikelijk de kamer al in de ochtend te verlaten.

  • U kunt dan ook de laatste skidag nog douchen etc.

  • De vrijdag avond gaan we dan weer terug naar Oss( nachtrit) om daar de zaterdagochtend weer redelijk vroeg aan te komen.

Bij interesse voor dit vrij luxe arrangement kunt u mailen
De reis is meestal in november al redelijk vol geboekt dus wacht bij serieuze belangstelling niet te lang.

Met vriendelijke groet

Hans van den Berg
vd.bergjes@home.nl

Geen interesse van mijn kant, maar kan me voorstellen dat de kosten voor mogelijk geïnteresseerden wel interessant zijn.

Er staat toch : Bij interesse…mailen😉

Born to run. B.S.

Ik ken dat hele Hopfgarten niet, maar als ik Google maps bekijk, is de afstand tussen het pension en de lift 500m. Voor sommige mensen is dat idd loopafstand 😉. Maar even serieus. Wordt die dalafdaling niet elke dag een giga knollen veld?

Alle afdalingen worden in de krokus knollenvelden, maar die afdaling is wel één van de ergere ja.

Ik ben inmiddels jaren naar Hopfgarten geweest en de kwaliteit van de dalafdaling hangt natuurlijk altijd samen met de temperatuur en zonhoeveelheid in de middag. En de ene keer is dan beter dan de andere keer. Maar vrijwel.altijd goed te doen.m vr gr Hans

Het aantal definitieve aanmeldingen staat momenteel al op ongeveer 20 personen.
M vr gr Hans

Er staat toch : Bij interesse…mailen😉

dan58 op 07 apr 2021 14:22

Ja, maar volgens mij bepaal je je interesse mede o.b.v. de prijs. Lijkt mij dus gewoon logisch om die te communiceren.

De prijs voor volwassenen voor dit vrij luxe arrangement : reis vise versa, centraal prima ontbijtpension met buffet en d/wc opde kamer.skipas voor het gehele gebied en diner op aankomstdag € 850,-

Dit is dus in de crocus/ carnavalsweek. Voor jongeren gelden uiteraard kortingen.

Momenteel zijn er nog een 6-tal plaatsen beschikbaar.

M vr gr Hans

Plaats een reactie