Waar kan je 30 november tot 3 december a.s. skiën vanuit Innsbruck?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Innsbruck

Eind van de maand ga ik een weekendje skiën. Ik land op Innsbruck en zoek een gezellig skigebied waar we snel kunnen komen. Iemand tips?

Stubaier Gletscher is het enige gebied in de buurt waar je zeker kunt skiën en wat gemakkelijk vanuit Innsbruck te bereiken is.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Vanaf het vliegveld ben je zo in Seefeld maar dan is het afwachten of er genoeg sneeuw ligt. Ik zou op zeker gaan en een gletscher kiezen b.v. Stubai of hier in Sölden waar je met een shuttle vanaf het vliegveld kan komen.

Skiën. What else.

Hoi Wietse, wij kunnen je nog wel aan een kamer of appartementje aanbieden in Piesendorf bij Kaprun. Ongeveer 1,5 uur treinen vanaf Innsbruck.

Zou voor het Ötztal gaan. Zowel Sölden als Obergurgl-Hochgurgl beschikbaar.
Overigens ziet het er naar uit dat in het Zillertal ook de nodige gebieden al open zullen zijn.

De Stubaier Gletscher ligt erg voor de hand. Wij waren daar vorig jaar op 26 en 27 november vorig jaar:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/33348

Ons appartement wat in het verslag vermeld wordt is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Neem eerst de bus naar het centrum vanaf het vliegveld en dan de tram. Het appartement ligt vlakbij de tramhalte in het boerenland.

De gletsjer zelf is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Axams

Iedereen alvast bedankt voor de tips!

Is die vlucht niet vooral vanwege het openingsconcert in Ischgl?

Plaats een reactie