ischgl opening

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Hupla nog 6 dagen en het feest kan beginnen.
Wie gaat er nog allemaal?

Jaaaa het aftellen is begonnen! Donderdagochtend vertrekken met transavia! Veel plezier!!

Nou nee. cheesy.
Net als Ischgl zelf ondertussen.

Nickelback that is, cheesy

Nog drie weken en dan ga ik ook eens kijken in Ischgl

Kom al 12 jaar in ischgl, maar dit jaar ook eindelijk eens met het openings weekend :).

Superveel zin in wij komen met zes personen speciaal voor een weekendje naar Ischgl om de opening een keer mee te maken vanuit Groningen. Nickelback en natuurlijk voor het skieen.

Leon Roelofsen

Nog 3 dagen

Zijn er al live updates vanuit Ischgl?

ben daar ook wel benieuwd naar!

Ik zal morgenavond proberen of ik een verslagje kan plaatsen, wij rijden vanavond naar Ischgl en gaan morgen de pistes op.

Leon Roelofsen

Arjen van wePowder heeft vandaag in ieder geval deze live update geplaatst: https://www.wintersport.nl/weersneeuw/updates/27273…

Zijn er geen mensen van wintersporters.nl team in Ischgl?

Gang is alles

Is die opening altijd de laatste zaterdag van november?
Zou er graag eens bij zijn, lijkt fantastisch. Maar moet mijn verlof 1jaar op voorhand regelen. Vandaar de vraag.

De opening is idd altijd laatste weekend van november. Vandaag even een live update: pistes liggen er super goed bij, vanmorgen bijna geen mens op de piste! En dat met stralend zonnig weer:).

OK, staat genoteerd

Ik heb wel een liveverslag gekregen van een Oostenrijkse collega, maar dat na een zeer alcoholrijke apres ski.
Weinig zinnigs dus :-)

Plaats een reactie