Piste 3 en 37 nog steeds niet open

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Weet iemand waarom piste 3 en 37 en het Schwarzwasser sleeftliftje (dat waar het bergstation lager ligt dan het dalstation) nog steeds niet open zijn? Buiten misschien de 7a zijn dit eigenlijk de enige 2 “hoofdpistes” (waar er dus geen alternatieve piste vlak naast ligt) die nog open zijn

Waarschijnlijk een gebrek aan sneeuw op die plekken. Of misschien is de lift stuk.

Übung macht den meister!!!

Waarschijnlijk een gebrek aan sneeuw op die plekken. Of misschien is de lift stuk.

RFKANGOO op 1 jan 2015 14:43

Gebrek aan sneeuw lijkt me vrij onwaarschijnlijk: hoog genoeg en vrij goed beschut tegen de zon.
De lift stuk zou een reden kunnen zijn, al is die lift eigenlijk niet echt noodzakelijk, althans niet voor skiërs: mits een beetje prikken/skilopen kom je er ook wel.

Ik zie dat er nog veel meer pistes niet open zijn volgens de site. Zal ook niet zonder reden zijn lijkt mij.

Übung macht den meister!!!

Misschien zijn er bomen omgevallen

Gang is alles

Inmiddels 37 wel open, 3 nog niet.

A winter without powder isn't a winter!

Inmiddels 37 wel open, 3 nog niet.

Joostw op 2 jan 2015 13:54

Inderdaad, de Schwarzwasserlift is dus niet kapot ;)

De 3 vind ik persoonlijk één van de leukere pistes in Ischgl, door het bos weg van alle drukte en behoorlijke hellingsgraad met een vlakke uitloper op het eind zodat je daar wel eens kan doorvlammen.

Ik zou het echt niet weten waarom die niet open is. Maar er zijn er wel meer niet open. Wat Jesper zegt kan misschien ook nog omdat het door het bos gaat.

A winter without powder isn't a winter!

Feest, piste 3 is open! Wel heel veel liften dicht gegaan vandaag. Maar piste 3 is open :)

A winter without powder isn't a winter!

Plaats een reactie