Uitgaan Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Wij gaan volgende week een weekje naar Ischgl. Heeft iemand tips waar we naar toe kunnen voor leuke apres ski? of savonds leuk uitgaan?

naar de koeienstal :-)

Onder bij de gondel (de meest westelijke) daar is het elke dag kermis. Als je daar nog niet leuk kan apres skien weet ik het niet meer. Overigens voor mij een reden om daar weg te blijven.

Nou ikke,je zit helemaal goed. Voor ieder wat wils, Inderdaad de Kühstall, of iets verder door Trofana Alm, voor de wat oudere Nikos Hexenküche naast de Kühstall. Aan de andere kant zoals al gezegd Schatzi’s (niet mijn ding) en mijn favoriet Niki’s Stadl, iets verder naar beneden bij de Pardatschgratbahn. Als er weer eens een bus Denen bij Kitzloch is dan is het daar ook altijd feest.
Je ziet je kunt bijna iedere dag wel ergens terecht.
's avonds Posthörndl (onder hotel Post) of na twaalven de Pacha. Bij de laatste twee geen “ski-bekleidung”

Oh ja, Als het zo’n mooi weer blijft om een uur of drie richting Paznauer Taja skiën. Daar begint de apres-ski al met een DJ buiten. Wees wel niet te enthousiast met drinken. Je moet nog naar beneden.

Heel veel plezier en laat weten hoe het geweest is.

Wie heeft er nog een goeie tip voor een betaalbaar frustuck pension in ischgl zelf?

De Kuhstal!

@Alain
Als je er geen probleem van maakt dat je stukje buiten centrum zit, dan is onderstaande een betaalbare optie.

http://www.apart-anja.at/

@Alain,
Bergfrieden aan de bodelaweg 2 Ischgl iets uit het centrum goed te lopen 5 a 10 min ligt eraan in welke staat je bent haha. Vorig jaar geweest lekker ontbijt wc en douche op gang. Alles schoon en netjes. Aardige jonge gastvrouw. Ski stalling zou ik dan doen onder bij de lift of boven in kluisje ook makkelijk.

Succes

wintergek

Dank voor de reacties.
Na wat zoeken ben ik terecht gekomen bij:
http://www.persurahof.at.
Ze hebben een bed en ontbijt meer hebben we niet nodig!! 28jan gehts loss!!!
Nog meer mensen van hier in de zelfde tijd aanwezig?

Wij zijn van de lastminute omdat we goede schnee willen, maar Ischgl staat voor dit seizoen bovenaan het lijstje… ook tegen eind jan. worden Alain.

De koeienstal staat genoteerd, maar heeft er nog iemand een tip voor een betaalbaar hotel met half pension voor stel van 2?

I even pee standing sideways...

Het mooie van Ischgl is gewoon het complete plaatje, gebied ligt hoog, dorp is fantastisch. Het is niet de vraag waar je op stap kunt gaan, (leuke café’s te over :-D), maar eerder hoe je thuis moet komen; een vd avonden waren we zo melig aangeschoten dat we bij een stel moesten aanbellen om ons te laten vertellen dat we 100m verderop in een pension zaten, haha. Zoals eerder genoemd “Schatzi’s”; daar moet je even 1 drankje doen, kijken naar de (toch wel erg lekkere) vrouwtjes op bar en snel weg bij die Russen…

Groeten en veel plezier!

M’n 2do-lijstje groeit Remco… thnx!

I even pee standing sideways...

null

@Jack

hier nog een plaatje vanuit Schatzi’s …

@Jack
(was 1e x niet ingelogd :-))

Haha, nice pic!!! Nadat enkele jaren geleden in Tsjechië de ‘dames van plezier’ met lichaamsmaten erbij op de menukaart van de bar pronkten (ja, écht waar!), is mijn vriendin niet zo gemakkelijk richting Oostblok-vertier te krijgen…

Ik ben als VIP-chauffeur vele malen in 't Oostblok geweest, en om eerlijk te zijn, blijf ik zo ver mogelijk van die lui vandaan als mogelijk… zeker als ik geen vuurwapen bij me draag! :)

I even pee standing sideways...

ik zou mijn vriendin ook nooit in deze kroeg krijgen… Ik raad Ischgl ook enkel aan als vrienden-vakantie en niet voor stellen, da’s vragen om problemen (of teleurstelling… als je dan samen weer naar je pension loopt en je eigenlijk ff lekker de beest wil uithangen, haha)

zorg dat je niet in januari gaat , is hoogseizoen voor de russen
al die tenten waar vrouwen op de bar dansen staan voor 99% vol met mannen, die overigens toch wel oververtegenwoordigd zijn in ischgl
ik vond zelf de kuhstall het meest gezellig, en ook de meeste NL

Zoals ik al eerder heb gepost zijn er meer apres-skitenten dan schatzi of kuhstall. Mijn favoriet is nog altijd Niki’s Stadl, schuin er tegenover Kitzloch met meestal Denen (goed voor een leuk feestje) maar ook de trofana alm is erg leuk. Wel op tijd zijn in het hoogseizoen anders is het er erg druk.Ik ben niet zo dol op die schreeuwerige NL’s, vandaar niet zo’n Kuhstall fan Ben al erg vaak in Ischgl geweest maar ik heb nog nooit last van russen gehad, laat staan dat ik er veel zie.

ik verblijf voor de 3de maal in hotel Astoria naast koestall, enkel kamer met (lekker) ontbijt.pluspunt! overal dichtbij en je hoef je niet met de wagen te verplaatsen,prijs/kwaliteit super!!! over anderhalve week vertrekken we en schijnt volop aan 't sneeuwen!!

Trofana Alm rules… super gezellig, druk en zeker niet goedkoop

Plaats een reactie