Wat is er aan de hand?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Hallo,

Ik vertrek zaterdag naar Ischgl. Er ligt zeker genoeg sneeuw en er komt dagelijks nog sneeuw bij. Maar nu zie ik dat er maar 16 liften open zijn en maar 67km piste. Moet ik me zorgen beginnen maken ? :(

http://www.ischgl.com/nl/active/skigebied/pisteinstallaties/…

Storm en sneeuwval.

Als het weer beter wordt, zal er wel weer meer open gaan.

Storm en sneeuwval.

Als het weer beter wordt, zal er wel weer meer open gaan.

Hessel op 2 apr 2015 10:21

Dus het ligt aan de sneeuwval :) En vanaf zondag zal het weer beter worden, veel beter zelfs :) Geen zorgen dus!
Verse sneeuw en in de namiddag een terrasje :)

Staat al heel de week op de site. Spijtig voor de mensen die nu ter plekke zijn. Skivakantie…:-(

Luck for the bastards next week. :-) Count me in. @herrbiermeister

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Staat al heel de week op de site. Spijtig voor de mensen die nu ter plekke zijn. Skivakantie…:-(

Luck for the bastards next week. :-) Count me in. @herrbiermeister

Ischgeil op 2 apr 2015 10:34

Zeker! we hebben echt chance met het weer. Is altijd spannend als je wacht tot Pasen maar we gaan beloond worden met super conditie’s !!! :p

Echt wel spijtig voor de mensen die nu daar zijn :( . Heb net eens wat webcams bekeken en het ziet er echt triestig uit. Ze zien geen 10 meter voor ogen denk ik. Hopen dat de voorspellingen van volgende week kloppen ! :)

Was er afgelopen weekend even. Za schitterend weer, zondag prima. Pistes waren in orde alhoewel in de middag erg zacht. Maandag sneeuw en storm, was echt geen weer meer. Schijnt een paar dagen doorgezet te hebben. Kan op zich geen kwaad voor de pistes :)

Edwin van Riel

Ischgl gaat al snel dicht door een stevige wind. Wat me vrij logisch lijkt. Geen zorgen, zodra de storm een beetje gaat liggen gaat veel weer open.

A winter without powder isn't a winter!

Plaats een reactie