Welke apres ski bar Ischgl?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Aankomende maart gaan wij met een aantal vrienden voor het eerst naar Ischgl. Wij houden zelf van de Duitse apres ski en het liefst waar een meerderheid gewoon in zijn skipak staat. welke apres ski bar is dan het meest geschikt?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 23 mrt 2021 11:42

Kuhstall!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Overigens is in de avond in Ischgl overal het merendeel niet meer in skipak…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Overigens is in de avond in Ischgl overal het merendeel niet meer in skipak…

Shane op 29 okt 2017 12:24

Hebben ze wel iets aan? Ik heb ook dat soort taferelen een keer gezien daar. En dat wil je echt niet (ieder zijn fetisj, ongetwijfeld, maar dat hoefde van mij niet zo).

Wat versta je onder de avond? Om een uur of 8 a 9 vinden wij het meestal wel welletjes.

Kuhstal, niki’s stadl, trofana alm. Eigenlijk het s middags overal wel met skikleding.En ook vrijwel overal duitstalige aprés ski. Houd er rekening mee dat je vanaf 20.00 uur niet meer met je skischoenen door ischgl mag lopen. Ze controleren vrij streng hebben we zelf al gemerkt.

Overigens is in de avond in Ischgl overal het merendeel niet meer in skipak…

Shane op 29 okt 2017 12:24

Hebben ze wel iets aan? Ik heb ook dat soort taferelen een keer gezien daar. En dat wil je echt niet (ieder zijn fetisj, ongetwijfeld, maar dat hoefde van mij niet zo).

GiGi op 29 okt 2017 12:26

Schatzi bar zeker?? 😛

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nee klanten. Meer bepaald: Duitse mannen van een jaar of 55 met buik en snor.

Ik heb altijd veel respect voor mensen op skischoenen in de apres ski, maar ik prefereer deze achter te laten in de locker bij de lift :).

Na 20.00 niet meer met je skischoenen? Op de openbare weg?

Klopt ,staan redelijke boetes op .
Heeft te maken met de vele ongelukken die gebeuren .
Dronken rondlopen met skischoenen aan en meestal de skis over de schouder houd risico’s in niet alleen voor jezelf maar ook voor je omstaanders .

Als je graag samen met 750 andere venten op 6 vrouwen (die nota bene betaald worden om met weinig kleren aan op de togen te staan dansen) staat te geilen dan is de Schatzi Bar the place to be…

Voor een iets beter man/vrouw verhouding zou ik Trofana Alm en Champagne Hütte aanraden.

Ja, in de Schatzibar kan je het testosteron ruiken.
Probeer eens 50 meter naar links, de Freeride. Dansen ook dames op de bar, maar stuk rustiger en niet alleen kerels.

De andere bekende zijn genoemd… Niki’s, Kuhstall, Trofana, Champagnerhütte.
Probeer ook eens Feuer&Eis of de Hexenküche, beide op het plein bij de Kuhstall.
Voor de late uurtjes heb je nog de Pacha of de Insider. Die laatste heeft ook schaars geklede dames en die drinken graag champagne van je :)

Persoonlijk kan ik de kelder van de Champagerhütte aanbevelen. Deze is een jaar of 3, 4 uitgegraven en omgebouwd tot discotheek. Dat zou ik wel zonder skischoenen doen…

Die laatste heeft ook schaars geklede dames en die drinken graag champagne van je 😃

Haha VIP treatment! 😜
Als je je portemonnee bij je hebt en op zoek naar een bijzondere avond, dan is 1 van de luxe hotelbars ook een aanrader!

*bericht bewerkt door Shane op 29 okt 2017 20:45

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik vind Kitzloch altijd erg leuk, zit aan de kant van de Fimbabahn, tegenover de Intersport, aan de andere kant van het water.

Zonder twijfel beste sfeer : Kuhstall ! Trofana alm voor een iets ouder publiek maar ook zeer leuk, Shatzi bar …weg blijven alleen zoals eerder gemeld geilende mannen en zeker geen al te best duiste apres ski muziek

Trofana alm voor 20 u en Champagne Hütte (gelijkvloers of kelder) na uw dinner, dan zit je met een perfecte mix. Ben persoonlijk niet zo voor de andere zijde van Ischgl, maar dat is persoonlijke smaak🤡

Geen ski zonder après ski...

Bedankt voor jullie reacties!

Persoonlijk vind ik de freerider erg gezellig. Zoals hierboven vermeld, minder druk maar daarom niet minder gezellig.

Nog even een vraagje over de bierprijzen. Ik lees her en der dat de prijs voor een biertje 0,3L € 6,- is. Klopt dat?

Ik ben er de afgelopen 2 winters niet geweest. Maar daarvoor was het € 5 / 6 voor 0,5L…
Ik hoop dat dat niet veranderd is, anders wordt het in februari ook weer een duur weekje.

Kuhstall : pint bier 5 euro voor 0.40cl
Trofana : pint bier 6 euro voor 0.40cl als ge het besteld bij de rondlopende obers : En tip …doe dit want dat bier is veel beter en frisser dan het bier dat men probeert (!!!) te tappen aan de bar (waar ge 0.30cl krijgt voor 5 euro) . Meisjes achter de bar kunnen niet tappen,men ‘kapt’ bier van het ene in het andere glas.

Kuhstall : pint bier 5 euro voor 0.40cl
Trofana : pint bier 6 euro voor 0.40cl als ge het besteld bij de rondlopende obers : En tip …doe dit want dat bier is veel beter en frisser dan het bier dat men probeert (!!!) te tappen aan de bar (waar ge 0.30cl krijgt voor 5 euro) . Meisjes achter de bar kunnen niet tappen,men ‘kapt’ bier van het ene in het andere glas.

Dirk9 op 5 jan 2018 11:37

Dank je wel! Als het daadwerkelijk 0,4l is valt het wel mee in de kuhstall.

jaja natuurlijk moet het 0.4l ipv 0.4cl zijn, anders zou het wel een heeeeeel dure avonden zijn !

@Dirk9 het bier dat ze rond dragen in de Trofana is getapt met meer co2, aan de bar is het zoals in heel Oostenrijk, weinig druk.

Geen ski zonder après ski...

Het is echt een verschrikking om te zien hoe ze soms bier tappen in Oostenrijk, zeker als Belg.

Ooit gezien in Damuls, er stonden minstens een 10tal glazen aan de tap met in elk glas nog een “kluts” bier, soms een paar cm’s, soms een half glas. Telkens de dame achter de bar een pint tapte, vulde ze dit aan met de klutsen bier die er stonden.En maar overgieten van het ene glas in het andere, echt verschrikkelijk. Ik werd gewoon kwaad van daar naar te kijken, had veel zin om die dame én de eigenaar van die hut op hun plaats te zetten. Hebben ze dan geen enkele trots over de producten die ze afleveren?

Jammer genoeg is het in heel veel hutten en zaken in veel Oostenrijkse gebieden zo. Ik ben een bierdrinker, maar soms is het bijna letterlijk zum kotsen.

*bericht bewerkt door Denis op 06 jan 2018 07:30

Volgens mij doen ze dat voor de hoge schuimkraag, net zoals in Duitsland @Denis.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane

Dit is echt puur om geen verlies te hebben. Het probleem is dat ze met die elektronische taps (en ook gewoon omdat ze er niet te veel van kennen) niet deftig kunnen tappen, en dat er dus te veel schuim is. Hierdoor laten ze die versgetapte pint staan, totdat het schuim gezakt is, en dan kappen ze er dus die restjes gewoon bij om opnieuw een volle pint te hebben.

Bijvoorbeeld een Bitburger van het vat tappen ze ook in 2 of 3 keer, maar ze vullen wel bij van de tap na die eerste keer, ze kappen er geen overschotjes in van eerdere tapbeurten. Je moet dus gewoon wat langer op je pint wachten, maar ze is tenminste wel te drinken.

Ik denk dat dit ook typisch is voor Duitsland en Oostenrijk. Of zijn er nog landen waar ze met weinig co werken?

Geen ski zonder après ski...

Je ziet ook vaak dat ze een voorraad halve glazen tappen, zodat ze bij een bestelling snel tot de rand kunnen bijvullen.

Annoying skiers since 2003

@Dennis Persoonlijk denk ik dat een Nederlander dat verschil niet proeft tussen een slecht getapte Oostenrijkse pint en een Heineken. 😂😇 (Graptje hé) Alhoewel!

Geen ski zonder après ski...

Plaats een reactie