Seizoensopening 2019 - 2020

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

in 2017-2018 de seizoensopening van Ischgl meegemaakt, dit was toen echt top en heel goed bevallen. Een hele grote dump in november gehad waardoor bijna alles open ging en het er bijzonder rustig was. Sommige pistes meerdere malen kunnen doen zonder andere mensen tegen te komen. De smokkelaarsroute ook meerdere keren kunnen doen en echt maar een paar mensen tegen gekomen.

Dit jaar staat hij wederom op de planning en de berichten deze week zien er goed uit (I know, in een aantal weken kan er nog héél veel gebeuren). Heeft iemand nog tips qua accomodaties wellicht? Heb de site van Ischgl zelf bekeken maar het openingsweekend (28 nov tm 1/2 dec) ziet er behoorlijk prijzig uit. Destijds voor 600 euro een hotel midden in Ischgl maar het lijkt nu minimaal het dubbele te worden. Of nog even wachten tot de echte last minutes?

Ik ben zelf een aantal keer naar de seizoenssluiting geweest. Ik zou de dorpen eromheen proberen. De verbinding met de skibus is goed (kan wat druk zijn op bepaalde tijdstippen), en brengt je in relatief korte tijd naar Ischgl of terug naar het dorp. Als tip, let wel op wanneer de laatste bus terug gaat, en tot waar! Anders heb je de kans dat je in een verkeerd dorp komt zonder dat er een bus verdergaat :)

If one day speed kills me, don't cry because i was smiling~Paul Walker

Ik ben zelf een aantal keer naar de seizoenssluiting geweest. Ik zou de dorpen eromheen proberen. De verbinding met de skibus is goed (kan wat druk zijn op bepaalde tijdstippen), en brengt je in relatief korte tijd naar Ischgl of terug naar het dorp. Als tip, let wel op wanneer de laatste bus terug gaat, en tot waar! Anders heb je de kans dat je in een verkeerd dorp komt zonder dat er een bus verdergaat :)

Svenski97 op 4 nov 2019 13:19

Thanx, vorig jaar begin maart een weekje Mathon gezeten en dat was inderdaad prima te doen. Voor de opening vind ik het juist wel leuk om in Ischgl zelf te zitten, als de prijs er ook naar is tenminste. Wellicht dat iemand hier nog goeie tips heeft, pas één keer eerder echt last minute geboekt namelijk dus die ervaringen kan ik wel gebruiken :)

Plaats een reactie