reisgenoten gezocht Ischgl 3 t/m 10 maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Wie wil er graag mee skien in Ischgl van 3 t/m 10 maart? Wegens afzeggingen zitten wij nu nog maar met ons drieen in een appartement waar in principe 10 mensen in zouden kunnen. Het appartement is in Mathon, vlakbij Ischgl. Wij zijn in de leeftijd tussen de 35 en 41 jaar en hebben zeer gevarieerde ski-ervaring. Na afloop van de skidag vind je ons meestal ook nog wel in de apres-ski.
Mocht je geinteresseeerd zijn of graag meer informatie willen stuur dan vooral een bericht (marjanca@hetnet.nl)!

ff per mail ?
jodigi@hotmail.com

Heylaba,

ik ben Lesley en ben 35 jaar uit de Kempen en was nog op zoek om mss nog even voor pasen een paar dagen te gaan skieën.
Hoe gaan jullie? met de auto? kan je me terug mailen via lesley.vds@telenet.be of te bereiken

hoi, is er nog plek? Ik zou wel een kort weekje naar de sneeuw willen gaan. Beginner qua ski ervaring, apres ski gezellig…
Eigen vervoer heeft mijn voorkeur, zodat ik eventueel eerder kan afreizen.
Wie zijn jullie en waar komen jullie vandaan?
johan2504@hotmail.com

Beste Johan,

Ik ben Lesley de enige uit Belgie uit de kempen en de overige mensen zijn 3 dames mijn inclusief en 2 jongens o.a. uit enschede, Amersvoort, Arnhem, Groningen wij vertrekken nu aanstaande vrijdag avond om 18.30 u in Gronau met een Duitse busmaatschappij LMS reizen en we komen retour zondag 4/3/2012 in de ochtend.
voor meer inlichtingen betreffende of er nog plaats is op de bus kan u best contact opnemen met Marjanca zie bovenste mail.
Van waar ben jij?

Ik wil ook nog steeds graag op wintersport maar helaas is het toch moeilijker dan gedacht om in je vriendenkring (met voornamelijk stellen) iemand te vinden die mee wil gaan…
Jullie gaan a.s. vrijdag al toch?

Groetjes, Laura
Bergen op zoom

Hey Laura,

daar ken ik alles van inderdaad niet gemakkelijk.
wij vertrekken inderdaad nu aanstaande vrijdag 3 mensen kennen elkaar al reeds jaren en ik en nog iemand kennen nog niemand dus een leuke spannende uitdaging
Mss kan je nog snel inpakken en meegaan alé ik weet niet dat er nog plaats is in de bus dat moet je even kortsluiten met marjanca.

grtz lesley

Zou wel fijn zijn om een beetje inzicht te krijgen in wat voor accomodatie we dan zitten (website? link? van het appartement?), de prijs en de soort mensen (rokend/niet rokend, meer gericht op skieen of meer apres ski) en hoe de kamers ingedeeld zijn (1pers. bedden, of 2 pers. bedden, meerdere kamers, of 1 of 2 slaapkamers met meerdere bedden). Dat soort dingen.

Groetjes!
Laura

Hoi Laura,

Zou je nog meewillen dan? We gaan vanavond al met de bus. We zijn nu met vijf personen, dus je kunt er nog wel bij.
We hebben een appartement met 4 slaapkamers, daar kunnen in elke slaapkamer 2 personen. Elke slaapkamer heeft ook een eigen badkamer.

Als je meer wilt weten, kun je mij wel even mailen (marjanca@hetnet.nl).

Groeten Marjanca

Plaats een reactie