Opening skiseizoen ischgl 2012-2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Hallo,

Weet iemand al wanneer het seizoen geopend word in november?
Wie komt er dit jaar optreden?

Arjan

Hopelijk dit jaar met echte sneeuw… Haha

Wel knap hoeveel pistes ze vorig jaar open hebben gekregen.
Beetje jammer dat die opgespoten sneeuw zo erg ijzig was.

Niet zuren mannen. Ischgl is altijd geweldige, de opening, het gebied en de avonden.

Ik ga elk seizoen toch wel 1 of 2x naar ischgl.
Wat een heerlijk gebied.

In de herfst vakantie stubai maar weer aandoen.

30 november is de opening, wie er komt is nog niet bekend gemaakt.

ik neem aan dat dat dan ook voor val thorens betekent

Tot wanneer ben je er ongeveer sneeuwzeker? Is heel maart nog goed te doen? Of heb je grote kans op slechte pistes? Wanneer is de aflsuiting altijd?

opening is niet in het weekend van 1 december maar een week eerder.

opening is niet in het weekend van 1 december maar een week eerder.

Gast661 op 4 sep. 2012 21:11

Ik denk dat ze het een week vervroegd hebben.

23 november gaat het gebied open, 1 december Top of the mountain Concert.
http://www.ischgl.com/events-skiopening_am_23_11_2012-158.de…

immer gerade aus

Is er al iets bekend over het openingsweekend behalve de 23ste? Wie komt er optreden bijvoorbeeld, zet Transavia weer een speciale vlucht in…?

Heel verwarrend: Transavia gaat uit van 1e wknd december. Maar her en der lees ik dat het een week eerder plaatsvindt. Heel merkwaardig. Op de site van Ischgl zelf 0 nieuws …

Wat ik onthouden heb is dat het concert NIET met de opening is maar een week erna.
Opening 23 november
concert 1 december

Erster Skitag 2012/2013 - FREITAG, 23. NOVEMBER 2012

Wer freut sich auf Schnee…?

…wir freuen uns euch mitteilen zu können, dass die Wintersaison in Ischgl bereits am Freitag, 23. November 2012 (1. Skitag) beginnen wird.

In Kooperation mit unserem Premiumpartner Volkswagen Deutschland, findet eine Festival Opening Woche in Ischgl statt.

In der gesamten Woche werden einige Live-Konzerte mit internationalen Top-Acts stattfinden.

Höhepunkt dieser Festival-Opening-Woche bleibt das Top of the Mountain Opening Concert am Samstag, den 01. Dezember 2012 mit einer der weltweit erfolgreichsten Bands… ;)

Alles weitere in Kürze hier und auf ischgl.com …

Waar kunnen we het vinden op de site van transavia. zal wel niet goed kijken maar kan het niet vinden.
Alvast bedankt!

uit goede bron vernomen dat ze inderdaad 23 november de eerste dag open doen maar dan niet tegen alle prijs vermoedelijk.ze willen daarmee zeggen dat als de sneeuw achterwege blijft dat ze dan niet alle moeite gaan doen zoals vorig jaar om 100 km aan pistes te besneeuwen.daarom houden ze de echte opening met het concert voor een weekje later.dus nu al boeken voor die week lijkt me een beetje riskant het kan zijn dat je echt op een paar pistes zite te harken met een massa volk.wij gaan in ieder geval de week erna have fun.

Van 28 november tot 2 december…
MO SKI 2012 v2 :-)

Benieuwd naar de grote artiest!

Weet iemand al wat meer over The Top of The Mountain Concerts? Het grote feest is iig op 1 december, maar zijn de dagen ervoor of erna ook optredens?

Weet iemand al wat meer over The Top of The Mountain Concerts? Het grote feest is iig op 1 december, maar zijn de dagen ervoor of erna ook optredens?

Michiel op 21 sep. 2012 21:35

estival Opening Woche in Ischgl.

Ab dem 23. November 2012 kommt in der Alpen-Lifestyle Metropole Festival Feeling auf. Mehrere Stars der internationalen Musikszene werden in der Festival Opening Woche auf der legendären Top of the Mountain Opening Bühne abrocken. Höhepunkt der Woche ist das Top of the Mountain Opening Concert am 1. Dezember 2012.

Het ski gebied opent dus op 23 november, van dan af zijn er allerlei (kleinere) festiviteiten, met het hoogtepunt op 1 december.

Al meer info over de topact op 1 december?

Al meer info over de topact op 1 december?

Gast879 op 2 okt. 2012 11:34

Nope.

Wij zijn er in ieder geval bij! :)

Mij zie je er ook verschijnen

Oooohjawel hoor… The Scorpions treden 1 december op met het top of the mountain opening concert!

Ischgl maakte dat net bekent op hun facebookpagina…

Met voorafgaand dus verschillende live-optredens vanaf vrijdag 23 november
http://www.tourpress.nl/nieuws/3/Bestemmingen/23235/Ischgl-t…

Samstag, 24.11.2012: Amy Macdonald
Mittwoch, 28.11.2012: DJ Antoine
Donnerstag, 29.11.2012: Fury in the Slaughterhouse
Samstag, 01.12.2012: Top of the Mountain Opening Concert mit den Scorpions

Plaats een reactie