Apres ski in Kaltenbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaltenbach

Hallo,
Over 2 weken reizen we met een paar mannen(40+) af naar Kaltenbach.
Zijn er ook apres ski gelegenheden??
We houden wel van een weizen en gezelligheid.
Waar moeten we zijn??

peet3972

Dat is niet moeilijk. Alle apres ski is bij het parkeerterrein en de Postalm is het populairste. Verder zijn er nog 2 of 3 tentjes, maar daar is het niet zo druk(misschien wel gezellig). Toen ik er was(half maart) was de Postalm halfvol waardoor het voor mijn gevoel net niet uitbundig genoeg was. Maar je kan je er prima vermaken. Tot 7 uur is het binnen en buiten en dan gaat die dicht voor het eten, maar dan kan je buiten blijven feesten. Dan gaat die om 9 uur binnen weer open, maar daar heb ik geen ervaring mee ;-)

Ja, zoals hierboven al aangegeven. Postalm beneden aan de dalafdaling tegenover de gondel en aan het parkeerterrein. Of ga een keertje naar Mayrhofen voor een dagje op de ski’s en duik daarna de lokale apres ski in en pak een taxi terug.

Skiën. What else.

idd zoals de rest zeggen, de postalm, als het druk is is het echt super gezellig. Happy hour is van 15.00 - 16.00. Om 15.00 geen kat te zien, om 15.30 bomvol en om 15.45 kan je niks meer bestelling om dat ze bezig zijn met mensen die 100-200 shots bestellen.

Plaats een reactie