Kappl met Pasen 2018

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kappl

Wie heeft er ervaring met Kappl en of See, betreffende eind maart.
Zou je daar dan nog kunnen skiën? Uiteraard ff met auto naar Ischgl is een optie.

De meeste hellingen van Kappl liggen als snel vol in de zon. Als het dan mooi en warmer weer is, zijn de pistes hier eerder slecht dan in Ischgl. In Ischgl heb ik een paar jaar geleden eind maart perfecte omstandigheden gehad.

Ben beetje bang, dat als ik te lang wacht met boeken, dat er straks niks meer vrij zal zijn.
maar ja Pasen duurt nog 2 maanden. Het is natuurlijk prettiger boeken als je straks weet wat de weersverwachting is.

Kennis van me gaat al een paar jaar in de meivakantie naar Mayrhofen. Heeft al twee jaar achtereen dikke poeder op de Hintertux:) Zit er ook aan te denken om een lang weekend te gaan met pasen. Zal wel last minute worden.

GeJe,
een knap alternatief in de buurt (maar snellere route ernaar toe) is misschien Silvretta-Montafon aan de andere kant van de Kappl groep ?

wij zijn 2 jaar achter elkaar naar Kappl geweest en is idd zoals balboa zegt vanaf dat het wat warmer is veranderen de pistes snel in papsneeuw. We zijn toen ook naar see geweest waar de pistes iets minder afzien.
Ischgl is natuurlijk ook niet ver en daar zijn er toch wel bijna altijd goede condities (als het niet te hard waait) ;)

oke, kiezen voor See dan denk ik.
Ischgl is idd nog altijd in de buurt.
Dank voor de reacties !

Plaats een reactie