vertrektijd

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaprun

aanstaand weekend gaan wij naar zell am see/ Kaprun

wij reizen met een kleine baby van 9 maanden.
Wat is in jullie gedachte de beste vertrek tijd ivm files bij munchen?
zelf had ik 12.00 in gedachten…?

groet

5u 's morgens vertrekken wij altijd. Nooit veel files gehad bij münchen. Hou er wel rekening mee dat wij vanuit Belgisch limburg komen. Als je (ver) in Nederland woont, moet je er een paar uurtjes afdoen.

Andere vraag: hoe laat wil je in Kaprun aankomen?

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Ik kom vanaf Rotterdam, aankomst maakt niet zo veel uit ( niet om 6 uur natuurlijk)
Ik wil zo veel mogelijk file vermijden eenmaal op bestemming red ik het wel met de kleine. Het is voor ons überhaupt de eerste keer dat we zo ver rijden met de kleine.

Reken vanaf Rotterdam op 10 uur naar Kaprun. München zal een 7,5 -8 uur voor je zijn. Ik zelf woon in het Oosten van het land en mijn tijden liggen 5 kwartier lager. Als de wegen goed te rijden zijn dan is over Kitzbühl het snelst; als de wegen erg slecht/sneeuw zijn dan is over Salzburg en Bischofshofen een goed alternatief en een half uur korter als over Lofer en Saallfelden.
Tuurlijk is e.e.a. afhankelijk hoe vaak je moet/wilt stoppen met de kleine.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Ik zou inderdaad een uurtje of 10 rekenen. Maar Munchen lijkt me kwa route wel beter. Vertrek vanuit Weert (L) de 17e maart al jaren zelf omstreeks 5 a 6 uur. Ben dan lekker rond de middag (14uur)middag in Zell.

Succes.

Plaats een reactie