Kirchberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Wie weet wat een goede skischool is in Kirchberg. Onze jongste dochter bijna 4 gaat voor het eerst op les en het zou mooi zijn als wij af en toe naar beneden kunnen skieen om een kijkje te nemen.

Wie kan vertellen of dit mogelijk is om tot het "kinderland"te skieen?

Topic even verplaatst naar het Kirchberg forum.

MAND!

In Kirchberg vind ik dit niet top geregeld, de ‘oefenweide’ bevind zich op de Gaisberg en de rest van het gebied aan de andere kant van de berg waar je met de bus heen moet (het busvervoer is wel erg goed geregeld!) maar erg praktisch is het niet

Www.skischule-kirchberg.at onwijs goede skischool.
Je begint in het dorp, gelukkig zijn kleintjes snel en voor je het weet gaan ze naar boven. Zelf heb ik daar als kind les gehad en nu gaat mijn kleine ook voor het eerst. In vorige jaren zag ik skileraren waar ik zelf les van heb gehad. Ik hoop dat de nederlandstalige leraren er niet zijn, laat hem maar leren :-)
Iig een zeer kindvriendelijk gebied.
Veel plezier. Ps je kan de school bellen en vragen voor info.

@Lizeth,

Ik zag op de site van de ski-school dat het voor kleintjes - in mijn geval 4 en 6 jaar - steeds om of 2 of 4 uur ski-les gaat. Voor de 6 jarige is het duidelijk dat een om 4 uur les gaat. Bij de 4 jarige niet. Zijn de prijzen voor twee uur les of voor 2x 2 uur les op een dag.

Alvast bedankt voor je antwoord.

@marc, ik heb geen idee hoe ze dat indelen. Ik had gebeld voor mijn kleine van drie en die gaat 3x 2uur in de ochtenden, denk dat een hele dag voor hem te zwaar is, mocht het niet zo zijn dan boek ik extra bij.Mij
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
De kleine man is wel aan het wennen met zijn skihelm op…

Lovesexy

Plaats een reactie