Voorpret

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel

Nog 7 weken,de tijd kruipt…

jammer dat de tijd opeens in een stroomversnelling komt op bestemming ;-)

hier ook nog zeven weken, kan niet wachten…

nog 32 dagen,waarom duren deze zo lang,en de dagen op ski’s veel te kort? Wat er help: al aan de valies beginnen, ski schoenen aandoen in huis :) , uren op deze website gapen, naar web-cams van je favoriete ski-gebied staren, gaan skikledij shoppen(wel wat duur,maar je kan alles even passen en een muts kopen,bellen met vrienden die daar wonen en die net een paar heerlijke ski-uren hadden, plannen maken om te verhuizen(en dat laatste doe ik dus echt)

nog 3 wkn en 3 dgn " nana de nana!!" ik zag net op de webcam de piste bully’s al aan het werk! Het heeft er in geen jaren zo goed uit gezien zo voor de kerstvakantie!

(Kees) De tijd mag vliegen, ik ga in maart nog een keer en dan naar St Anton.

@Andre, laat ik nu ook zo’n plan hebben, na januari in maart nogmaals een weekje! vorig jaar waren we voor het eerst in januari 2 weken aaneengesloten in oostenrijk, beviel ons erg goed, later nog eens weekend in Winterberg,
maar we denken liever 2x 1 week ipv 1x2 week de eene is wat langer plezier maar het andere is 2x plezier!

Pfft pas 12 februari

Twee weken is mij te lang. Na het snowboarden duiken we de sportschool in om onze polsen en kaken te trainen, dat ga ik geen 2 weken achter elkaar volhouden! Nu heb je ook 2 maal de voorpret en 2 verschillende gebieden, Nadeel is natuurlijk wel dat het duurder is.

3 weken en 3 dagen dan @ londoner pub !! :D

pff…ik moet nog 7weken wachten dan gaan we los in de eisbar!

hoppa, ik hoef nog maar 2 weekjes te wachten voor val gardena

Over precies 14 dagen hoop ik op plaats van bestemming te zijn om deze tijd :D

Nog 9 weken en 2 dagen… damn!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

5 weken en 2 dagen :)

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

ben al in oetz, geweest nu nog naar kitzbudel!! hep er nu wel zin an

He King!!! Oetz is voor mietjes! ;)

Net terug uit Kitzbuhel waar de pistes de afgelopen week een stuk beter waren dan wat ik had verwacht. De zon maakte het plaatje compleet al was de donderdag wel een spelbreker vanwege de langdurige regenval. Voor degene die vandaag vertrokken zijn vrees ik het ergste aangezien de pistes een stuk minder zijn geworden door de regen. Succes, de apres ski is iig iets wat geen last van de regen heeft gehad.

Nog 35 dagen totdat ik weer in de Alpen ben:D
nu maar hopen dat er genoeg sneeuw is…

@Dianthe. Voor mij nog 46 dagen, heb niets geboekt want er zal toch wel ergens in Europa voldoende sneeuw te vinden zijn?!

Plaats een reactie