Ski's huren in konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

23 december gaan wij met een groep van 7 man op wintersport naar konigsleiten. Een deel van de groep heeft eigen ski’s maar een deel ook niet. Vaak konden wij de top skis huren voor iets van 100 euro per week of iets meer. Nu zagen wij Bij Lucky skiverleih dat het bijna 200 euro koste. Bij deze dan ook even de vraag of iemand tips heeft voor ski verhuur in konigsleiten of wellicht in de buurt😁alvast bedankt!

In het begin van het Zillertal zelf zit in schlitters en verhuur die erg goedkoop is, wel goed materiaal. Enige nadeel is dat je wel ongeveer een uur terug moet rijden als je iets wil wisselen.

Wat bedoel je met Top ski’s in de schaalverdeling: Budget -> Goed -> Beter -> Best?

Ik zie op skiset.com dat je in Königsleiten in de categorie Sensatie (wat in mijn schaal Beter is) voor alleen ski’s voor 6 dagen € 129 kost.
Is dat wat je zoekt?
@Tiny-M Dat is Mietski.com
Daar heb ik voorheen wel ervaring mee gehad, idd voor een paar euro per week. Maar je krijgt niet de ski die op de site aangeboden wordt.
Ik was in de veronderstelling dat ik de Salomon 24h Equipe zou huren. Bleek later een slap aftreksel van Salomon te zijn die speciaal voor de verhuur gemaakt werd. Ze werden iig nergens te koop aangeboden.

*bericht bewerkt door Ferdinand op 19 nov 2017 21:46

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Wat bedoel je met Top ski’s in de schaalverdeling: Budget -> Goed -> Beter -> Best?

Ik zie op skiset.com dat je in Königsleiten in de categorie Sensatie (wat in mijn schaal Beter is) voor alleen ski’s voor 6 dagen € 129 kost.
Is dat wat je zoekt?

@Tiny-M Dat is Mietski.com
Daar heb ik voorheen wel ervaring mee gehad, idd voor een paar euro per week. Maar je krijgt niet de ski die op de site aangeboden wordt.
Ik was in de veronderstelling dat ik de Salomon 24h Equipe zou huren. Bleek later een slap aftreksel van Salomon te zijn die speciaal voor de verhuur gemaakt werd. Ze werden iig nergens te koop aangeboden.

Ferdinand op 19 nov 2017 21:41

Handiger ook om langs te gaan dan online te bestellen. Maar snap wel dat het dan tegenvalt.

Je zou ook bij Unterwurzacher kunnen huren… die zitten tegenover de Dorfbahnen lift.
Prima tent, we komen er al jaren voor lessen.

Verderop in dezelfde straat zit er nog eentje… even zoeken op de kaart en die vind je dan ook wel.

*bericht bewerkt door Henrike op 20 nov 2017 09:34

It is an amazing world

Voor de TS niet meer van toepassing, voor mensen die dit topic vanuit de search vinden wel. Lucky’s skiverhuur, zit aan de piste bij sleeplift midden in het dorp, hun zijn het locatie punt van snowell, maar hij geeft je als je on-site huurt en contant betaald de zelfde prijs (zegt ie) omdat ie liever de klant korting geeft dan provisie te betalen aan verhuur websites :P

*bericht bewerkt door Powermage op 07 feb 2018 22:31

Plaats een reactie