2 t/m 9 Maart : wintersportersmierlo in Königsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Hallo allemaal, collega wintersporters!

Na een afwezigheid van twee jaar zullen wij dit jaar weer terugkeren op ons oude, vertrouwde nest. Met heel veel plezier kondigen wij onze komst aan, en wij hopen natuurlijk dat iedereen ons enthousiasme deelt. Mocht je met kinderen naar Königsleiten afreizen, vrees niet voor die grote delegatie in fel oranje en gele truien, wij zijn misschien wel een groep jongeren, maar allemaal netjes opgevoed, dus wees niet meteen bevooroordeeld!

Wij zullen zorgen voor een heerlijke sfeer in Schirmbar en op de piste, en zullen niemand tot last zijn.

We zijn erg benieuwd wie we gaan tegenkomen in deze week dus laat van je horen. Wie wij zijn? Kijk hier: http://www.facebook.com/wintersportersmierlo

We zien elkaar in Königsleiten!

null

Bij zijn is meemaken

Ik las de titel en ik moest meteen aan het jaar denken dat we zelf in Konigsleiten waren. 2008 geloof ik, heb toen jullie site nog eens bekeken. We zijn jullie nog tegen gekomen in de Schirmbar. Wij gaan dit jaar naar Flachau dus we komen elkaar niet nog een keer tegen. Veel plezier in ieder geval!

He Edwin, klopt als een bus, we waren in 2008 voor het eerst daar, met zwarte truien geloof ik. 2009 en 2010 waren we er ook, en nu keren we dus terug! Jammer dat we elkaar niet opnieuw tegen komen, zou grappig zijn geweest. Jullie ook een goede wintersport toegewenst!

Bij zijn is meemaken

Plaats een reactie