Openstelling pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Joue du Loup

Op de sneeuwhoogte app staat de nieuwe sneeuwval wel vermeld, maar momenteel zijn er volgens die app nog steeds maar 5 pistes open. Klopt dit, of word dat minder vaak bij gewerkt?
Weet iemand misschien nog een site met duidelijke webcam beelden ook? Die blijven nl op 8.24 vanochtend stil staan.
Graag hoor ik van iemand…

Volgens de site van Dévoluy klopt het inderdaad. De verbinding tussen Superdevoluy en La Joue du Loup is ook dicht.

Ik zag dat Le Grand Domaine dat ook al had. In Saint François Longchamp zijn ook maar zeer weinig pistes open, gisteren zelfs maar drie en is de verbinding naar Valmorel nog dicht.

Ik denk dat er gewoon nog een hoop sneeuw nodig is en de nodige preparatiewerkzaamheden.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Dank je wel!
Ben dr ook bang van dan

@Digi met nog 1,5 week voor je en de verwachte sneeuwval zou ik me totaal geen enkele zorg maken. Ze hebben nu gewoon veel moeite om alles te prepareren en lawineveilig te maken. Over een paar dagen zal dat allemaal klaar zijn en zal nagenoeg het hele gebied open zijn.

Born to Ride

@Matthias123 dank je voor je reactie! Wil gewoon te graag, na een jaar niet geweest te zijn

Is er al wat meer nieuws nog 19 dagen tot wij die kant op vertrekken ik hard vast het ziet er nog niet zo best uit!

19 dagen is echt nog lang, zou me voorlopig nog niet druk maken.

@Roel zou je aan kunnen geven waar ik kan zien welke liften er dicht en open zijn?

Gister was de verbinding tussen Dévoluy en la joue du loupe open. Vandaag toch weer gesloten vanwege veel te veel wind. Pistes die open zijn, zijn goed. Sommige plekken wat ijzig.

@gulian, daarvoor moet je naar de website van het skigebied zelf voor zover ze het online bijhouden.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ik kan het daar dus ook niet makkelijk vinden hellaas!

Daar was ook al achter digi! maar vaak zijn er websites die precies late zien welke liften verbindingen er open zijn.

Plaats een reactie