Lenzerheide - Valbella 23 december - 8 januari

Dit onderwerp gaat over de bestemming Arosa - Lenzerheide

Dikke dikke dikke pech had ik!

Dit wordt jammer genoeg een reisbericht met minder avonturen dan ik gepland had.
Al 4 jaar lang geef ik skiles in de kerstvakantie in het dorp Valbella. Bij de plaatselijke schweizer schnee sport schule.
Zo dit jaar ging ik ook weer vol enthousiasme ernaar toe!

Op zaterdag vroeg mijn chef of ik op zondag al wilde les gaan geven. Natuurlijk zei ik meteen JA!! daarop!

Zondagochtend om half 10 sta ik op de piste met 2 Amerikaanse kindjes en we hadden echt een super dag! Lekkere sneeuw, zonnetje erbij en de kinderen deden lekker mee met de les.

Nadat ik om 3 uur klaar was met werken ging ik zelf nog 2 afdalingen maken met mijn broer! HEEERLIJK!=D Ff lekker knallen op de piste.

In de avond voelde in mijn schenen… wat wel vaker gebeurd… dus daar maakte ik me geen zorgen over.

Op maandag begon de ‘normale’ werkweek. Op maandag, dinsdag en woensdag heb ik 4 uur les gegeven per dag. Maar elke dag begonnen mijn schenen meer en meer pijn te doen. Totdat ik op donderdagochtend niet meer kon lopen van de pijn. Ff snel langs de dokter om wat pijnstillers te halen… dat dacht ik tenminste. Aangekomen bij de dokter moest ik toch maar onderzocht worden… en wat bleek… ik heb een botvliesontsteking aan beide scheenbenen…

Doei lesgeven, Doei lekker skiën, Doei heeeerlijke vakantie.
Hallo rusthouden, hallo vieze pilletjes slikken tegen de onsteking en hallo frustratie. Want op vrijdag kwam de sneeuw met bakken uit de lucht vallen! Wat een drama zeg!!

Dusja… een week met DIKKE DIKKE DIKKE DIKKE pech… en helaas geen geski door de heerlijke poeder voor mij!

Ben nu trouwens hard aan het trainen om in de krokusvakantie wel weer les te kunnen geven en zelf te gaan skiën!!

Plaats een reactie