tips leogang 22-02-2014????

Dit onderwerp gaat over de bestemming Leogang

Hallo wintersporters!!!

Wij gaan met 7 volwassenen en 2 kinderen op 22-02 naar leogang.
Dat het skieen daar goed is weet ik maar wat kunnen we verwachten van leogang???
Waar moeten eten en WAAR MOETEN WE ZIJN VOOR DE APRES-SKI???
Als je tips en namen hebt heel graag!!!

Mvg ons

Ik zou niet teveel après ski ambities hebben in Leogang. Daarvoor moet je in dit gebied in Sbach of Hglemm zijn.

Er is maar één apresskibar in Leogang…

Ok, geen probleem. 1 is genoeg, zolang ze een lekker pilsje tappen. Enig id hoe de bar heet?

Eten en begin van de apres ski op de piste in de asitzbrau of de alte schmiede (vorige week nog geweest en heel lekker!)

Naam weet ik niet meer, maar is niet te missen. Ligt onderaan de gondel, als je bergop kijkt rechts van de gondel, ca. 50m. Australische thema inrichting. Is de enige plek waar muziek vandaan komt. Is niet te missen. Soms gezellig druk, soms bijna uitgestorven.

Eén keer in leogang après ski meegemaakt met mijn zwager en mijn vriendin, Was idd die ene bar die hierboven genoemd werd, best gezellig toen… Wij hadden toen in landal viehofen een huis hadden met de familie, ook heel gezellig. Klein probleem was dat de lift al gesloten was toen wij ineens bedachten dat we nog terug moesten ;-) iets groter probleem dat mijn vader ons toen ‘even’ moest komen halen. Wat nog wel een kleine 3 kwartier duurde en ons dus genoeg reden gaf om nog een paar lekkere biertjes te nemen.

🏂

Plaats een reactie