skilessen in Lermoos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lermoos

wie heeft er ervaringen met skilessen in Lermoos en bij welke skischool in Lermoos.

Goede vraag, ben ook bnieuwd

Onze zoon had zijn eerste skilessen bij http://www.skischule-lermoos.at/nl/welkom/
Gezellige leraren, niet allemaal Nederlands. Wat voor ons tegenviel was de sleeplift bij de skischool, daar was het om 10.00 en 14.00 uur superdruk. Maar sinds dit seizoen is deze lift vervangen door een nieuwe lift, gondeltjes. Dus dat probleem moet opgelost zijn. Druk zal het zeker wel zijn want dat is het altijd in Lermoos, tenminste tijdens de Krokusvakantie. Biberwier is een goed alternatief.

Piste riderrrrr

Onze kinderen zijn ook beide 3 jaar op les geweest bij de skischool lermoos. Goede instructie met idd niet altijd ned sprekende leraren of leraressen onze kinderen hebben dat nooit erg gevonden.

De sleeplift was altijd erg druk omdat de ouders na het wegbrengen van de kinderen deze gebruiken om skieend naar de gondel of 6-er lift te gaan. Dus op ophaal en breng tijden zit je met ouders en alle klasjes. Daar zal de stoeltjes lift wel verbetering in brengen maar de drukte wegnemen niet.

Member of global cooling initiative

ik kom zelf al 5 jaar lang in lermoos. (vanaf mijn 9e) en heb daar ieder jaar les gehad. ik vond het altijd super gezellig en heb erg veel geleerd. bij skischule lermoos zijn goede leraren, als ze niet nederlands zijn kunnen ze meestal wel de belangrijkste woorden en anders kunnen ze goed duidelijk maken wat ze willen. Volgend jaar ga ik ook weer op les, want ook voor gevorderde skiërs is dit erg leuk!
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
groetjes uit Brabant!

sorry ik vergat het deel over de liften… haha
het klopt dat de sleeplift onderaan de piste eerst erg druk was maar daar is nu een gondellift geplaatst en er zijn dus helemaal geen problemen meer. ook was het boven, op het middelstation meestal drukking rond de ochtend en middag. daar is sinds 2013-2014 een 8 persoons gondellift gebouwd en ook hier zijn alle problemen verholpen. dus het is erg fijn dat als er enige problemen zijn die het jaar daarna meestal meteen weg zijn gewerkt.
groetjes uit Brabant!

autocorrector… ik bedoelde in plaats van drukking druk!

Plaats een reactie