Les carroz

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Carroz

Beste hoe rijden wij het beste vanuit belgië antwerpen naar les carroz kunnen we via zwitserland rijden ? We hebben een beetje schrik voor de protestanten in frankrijk mvg mieke

*bericht bewerkt door miekeflamant op 06 dec 2018 19:52

😁

Ik dacht ze daar doorgaans katholiek waren 😉.

In Frankrijk vanaf Dijon de A39 op, bij Bourg-en-Bresse richting Genève en de A40 blijven volgen.

Op wisseldagen van de drukke weken rij ik liever langs Bergen en Reims dan dat ik door Luxemburg moet. Verder weet de gps het wel te vinden.

*bericht bewerkt door Morzel op 06 dec 2018 20:00

We hebben een beetje schrik voor de protestanten in frankrijk

miekeflamant op 6 dec 2018 19:50

Dan moet je op zondag gaan rijden ;)

Annoying skiers since 2003

Ik dacht ze daar doorgaans katholiek waren 😉.

In Frankrijk vanaf Dijon de A39 op, bij Bourg-en-Bresse richting Genève en de A40 blijven volgen.

Op wisseldagen van de drukke weken rij ik liever langs Bergen en Reims dan dat ik door Luxemburg moet. Verder weet de gps het wel te vinden.

Morzel op 6 dec 2018 20:00
😁

Ik dacht ze daar doorgaans katholiek waren 😉.

In Frankrijk vanaf Dijon de A39 op, bij Bourg-en-Bresse richting Genève en de A40 blijven volgen.

Op wisseldagen van de drukke weken rij ik liever langs Bergen en Reims dan dat ik door Luxemburg moet. Verder weet de gps het wel te vinden.

Morzel op 6 dec 2018 20:00
😁

Haha ja dat denk ik ook alle we hebben wa schrik voor de gele hesjes 😂😂 dank u voor de reactie 😁

😁

Beste hoe rijden wij het beste vanuit belgië antwerpen naar les carroz kunnen we via zwitserland rijden ? We hebben een beetje schrik voor de protestanten in frankrijk mvg mieke

miekeflamant op 6 dec 2018 19:50
de gele hesjes dus 😊
😁

Vanuit Amsterdam ga ik er een paar keer per jaar heen. Heel soms via Duitsland en Zwitserland. Is prima vanaf Geneve te bereiken dus als je via die kant wilt gaan dan gewoon doen.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Plaats een reactie