Transfer Les Deux Alpes - Chambery

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Deux Alpes

heeft iemand tips voor een transfer van Les Deux Alpes naar Chambery Airport?
We hadden alles geregeld om van Grenoble naar Les Deux Alpes te gaan, maar Transavia heeft plotseling onze terugvlucht gecanceld, enige optie is nu om via Chambery te gaan, maar de transfers zijn nogal duur.
We zijn met 3 volwassenen, een peuter en een baby.

Bedankt!!

Gewoon de bus pakken?? :) Even googlen en zoeken via de luchthaven, daar lees je hoe het vervoer is naar alle wintersport dorpen.

Work less || Board more

Dat kan ik dus niet vinden… Ik kan eigenlijk alleen maar ‘prive transfers’ vinden…

Als je terugvlucht door Transavia gecanceld is, is het dan niet aan Transavia om je te helpen dit te regelen of was de vlucht nog niet geboekt?

we hebben een wijziging gekregen in vluchtTIJDEN. deze waren rood gemarkeerd, voor zowel heen als terugvlucht. Helaas hadden ze ook de datum van de terugvlucht gewijzigd, niet in rood gemarkeerd. dus we zagen dit pas later. na veel gezeur hebben ze eindelijk kostenloos de terugvlucht gewijzigd, maar ik verwacht niet dat ze ons tegemoet komen, vreselijk bedrijf…

Altibus verzorgt vanaf Chambery transfers naar vele bestemmingen, maar volgens hun website niet naar Les Deux Alps.
Zij verzorgen wel een transfer vanaf Lyon Airport naar les Deux Alps maar daar heb je natuurlijk niets aan.

Plaats een reactie