Iemans in Les Deux Alpes 12 en 13 maart?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Deux Alpes

Iemand nog in L2A vandaag en morgen 12 en 13 maart die nog gezelschap zoekt om de pistes af te gaan?

Hoe is de situatie daar momenteel met betrekking het corona virus? Daar een zicht op?
Wij zouden normaal morgen vertrekken naar Sankt Anton, maar zouden durven verhuizen naar Les 2…

@Leeroy ik zit niet ver van L2A in Serre Chevalier. Merk hier in het skigebied en dorp niks van het virus. Zal in L2A wel niet veel anders zijn.

Mr. Slow

is er hier sprake van uberhaupt het sluiten van de skiliften? Zoals men in tirol/salzburgland hebben gedaan?

Wij zitten momenteel in les deux alpes.
Hier is het voorlopig business as usual ( ik ben dan wel met de helikopter geëvacueerd maar daar had Corona geen aandeel in)

Hoe is de situatie daar momenteel met betrekking het corona virus? Daar een zicht op?
Wij zouden normaal morgen vertrekken naar Sankt Anton, maar zouden durven verhuizen naar Les 2…

Leeroy op 12 mrt 2020 15:42

Dat vraag ik me ook af, hoor maar weinig over de Franse skigebieden wat dat betreft.
Wij gaan 25 maart ri. L2A maar zitten een beetje in dubio…

Zou morgen vertrekken naar Solden voor een week, nu aan het kijken om morgen naar Portes du Soleil te vertrekken. Geen advies van de overheid om niet naar het buitenland te gaan en het reisadvies voor Frankrijk is groen. Het risico is zeker aanwezig dat ze daar ook de boel op slot doen alleen is daar nu geen sprake van. Het wordt fantastisch weer, weinig mensen op de pistes en het is nog eens goedkoop ook. Ik ga het risico nemen! In Nederland loop je het net zo makkelijk op als daar immers…

@Nicky75 ik verbaas me ook dat er zo weinig berichtgeving is. Over het algemeen voornamelijk Fransen daar dus wellicht meer te vinden op Franse sites. Dit forum is bijna alleen maar Oostenrijk georiënteerd merk ik (ook wel begrijpelijk, Frankrijk is voor mij een plan B).

@Mandito87, Je zou bijna denken dat daar niks aan de hand is…
Ik zou het echt heel jammer vinden als we niet gaan, heb nieuwe ski’s gewonnen :), nieuwe jas, broek, stokken gekocht en dan zou het niet doorgaan… :(
Maar ja, het is allemaal betrekkelijk als je ziet hoe de situatie wereldwijd nu is.

Al nieuws over Paradiski? We zouden vannacht vertrekken. Les arcs, zijn daar de pistes nog open?

Plaats een reactie